Ένα αγόρι αρνείται να μεγαλώσει σε έναν κόσμο, όπου τα τρόφιμα καταλήγουν στα σκουπίδια και τα δελφίνια πεθαίνουν σε μια θάλασσα γεμάτη πλαστικό, και με αυτήν τη συμβολική επανάσταση του καταφέρνει να βγάλει την ανθρωπότητα από το λήθαργο της. Ο μικρός ήρωας της νέας εκστρατείας εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς γνωρίζει ότι μόνο οι πράξεις μπορούν να επιφέρουν πραγματικές αλλαγές. Η αποφασιστικότητα του εμπνέει χιλιάδες παιδιά να ακολουθήσουν το παράδειγμα του, ώσπου οι μεγάλοι αναγκάζονται να δώσουν ένα τέλος στον φαύλο κύκλο της σπατάλης, της ρύπανσης και της αδιαφορίας.

Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ κέρδισε την αγάπη των καταναλωτών χάρη στη μοναδική σχέση ποιότητας και τιμής των προϊόντων της, χάρη στις μικρές και μεγάλες «εκπλήξεις» που ανακαλύπτουμε κάθε εβδομάδα στους διαδρόμους των καταστημάτων της και την αξιόπιστη εγγύηση των συσκευών της. Όμως η πιο σημαντική καινοτομία της, σχετίζεται με το γεγονός ότι συμβάλλει στη βελτίωση της απτής καθημερινότητας μας, ενώ ταυτόχρονα δραστηριοποιείται ενεργά για να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον σε εμάς και τις νεότερες γενιές. Έτσι, μας προσφέρει τη δυνατότητα να ψωνίζουμε οικονομικά χωρίς να κάνουμε «εκπτώσεις» περιβαλλοντικής συνείδησης.

Tα τελευταία χρόνια, η Lidl Ελλάς εφαρμόζει πρωτοποριακές μεθόδους για τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, έχοντας καταργήσει εντελώς τις πλαστικές σακούλες από τα καταστήματα της πολύ πριν τη θέσπιση της σχετικής νομοθεσίας. Το αποτέλεσμα ήταν ο περιορισμός της χρήσης πλαστικού κατά 842 τόνους από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, μείωσε το πλαστικό σε όλες της συσκευασίας της ιδιωτικής ετικέτας της (μόνο η κατάργηση της περιμετρικής σακούλας στις συσκευασίες των χαρτικών από τέλη του 2017 έως σήμερα «μεταφράζεται» σε εξοικονόμηση 475 τόνων πλαστικού) και «απαγόρευσε» οριστικά όλα τα πλαστικά μιας χρήσης στα καταστήματά της, αντικαθιστώντας ταυτόχρονα τα πλαστικά καλαμάκια με χάρτινα και βιοδιασπώμενα.

H εταιρεία προχώρησε, επίσης, στη μείωση του πάχους στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικού (κάτι που ισοδυναμεί με 65 τόνους λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο) και το βάρος στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού (42 τόνοι λιγότερο πλαστικό ετησίως). Δέσμευση της είναι μέχρι το 2025 οι συσκευασίες της ιδιωτικής ετικέτας της να χρησιμοποιούν κατά 20% λιγότερο πλαστικό και να είναι κατά 100% ανακυκλώσιμες. Τέλος, έχει εγκαταστήσει εννέα κέντρα ανταποδοτικής ανακύκλωσης και είναι χορηγός στα 2 πρώτα πάρκα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ανταποδοτικής ανακύκλωσης στην Ευρώπη. Ως μέλος του Ομίλου Schwarz η Lidl συνεισφέρει στο Reset Plastic, τη στρατηγική πρωτοβουλία του Ομίλου Schwarz για το πλαστικό (reset-plastic.com).

Προκειμένου να εκμηδενίσει τη σπατάλη τροφίμων, η Lidl Ελλάς φροντίζει να πραγματοποιεί ορθολογικές παραγγελίες, διαθέτει τα προϊόντα με σύντομη ημερομηνία λήξεως με μειωμένες τιμές έως και 30%, προσφέρει σε σταθερή βάση τρόφιμα σε οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και αξιοποιεί τυχόν ζωικά υποπροϊόντα μετατρέποντάς τα σε βιοαέριο, λίπασμα και ζωοτροφές.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας «Στο δρόμο για το καλύτερο αύριο» (#kaliteroavrio) βρίσκεται η νέα τηλεοπτική ταινία «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει», τη μουσική της οποίας υπογράφει ο Νίκος Πορτοκάλογλου. Το τέλος της είναι, φυσικά, αισιόδοξο, αφού η Lidl Eλλάς έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα στο δρόμο προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Παρακολουθήστε την ταινία από το κανάλι της Lidl Eλλάς στο YouTube.

Πηγή