Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ δημοσίευσαν μια διαφήμιση για τη δική τους μαρμελάδα φράουλα – λίγες ημέρες αφότου η εταιρεία της Μέγκαν Μαρκλ παρουσίασε τη δική της μαρμελάδα φράουλα.
Η Μέγκαν, 42 ετών, έστειλε πενήντα βάζα σε διάσημους φίλους της που ασκούν επιρροή, κοινώς είναι influencers, με τις φωτογραφίες του προϊόντος να εμφανίζονται σύντομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όλα αυτά για ένα βάζο με μαρμελάδα;
Τώρα το Παλάτι μοιράζεται τη δική του διαφήμιση για τη δική του μαρμελάδα φράουλας. Υποστηρίζει ότι είναι «νόστιμη για πρωινό» ή «το τέλειο συνοδευτικό» για ένα Victoria cake ή ένα scone.
Ένα βίντεο στο Instagram που διαφημίζει το προϊόν προτείνει τέσσερις τρόπους με τους οποίους οι οπαδοί του Παλατιού μπορούν να απολαύσουν τη λιχουδιά των 3,95 λιρών – μεταξύ των οποίων και σε κρέπες ή στα κρουασάν τους.
Η Μέγκαν δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πόσο θα κοστίσει στους πελάτες ένα βάζο μαρμελάδας. Η αισθητική της εταιρείας έχει συγκριθεί με πολυτελείς μάρκες τροφίμων διασημοτήτων.
Διαβάστε αναλυτικά στο in.gr
Πηγή