Τελικά οι πάντες προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, ακόμα και αν η αρχική πρόβλεψη ήταν δυσοίωνη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αγοραστές των μοντέλων της πιο διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, της Ferrari. Που δεν είχε ποτέ κατασκευάσει τίποτα άλλα εκτός από σκληροπυρηνικά supercars για δύο και κάποια με 2+2 θέσεις, αλλά που το πρώτο SUV της ιστορίας της, η Purosangue, έγινε ανάρπαστη με το που εμφανίστηκε.

Τόσο που η παραγωγή της των επόμενων δύο ετών έχει ήδη πουληθεί.

Και αν για την Purosangue θα μπορούσε να πει κανείς πως καλύπτει τις ανάγκες των tifosi της μάρκας που έχουν και οικογένεια η επιτυχία των υβριδικών μοντέλων της μάρκας είναι η απόδειξη πως τελικά η εξέλιξη είναι απόλυτα επιθυμητή.

Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία της ιταλικής εταιρείας, που βλέπει τόσο τη δημοτικότητα των μοντέλων της όσο και τα κέρδη της να αυξάνονται αλματωδώς, το 43% των πωλήσεών της αντιστοιχούν στα υβριδικά της μοντέλα.

Που είναι η 296 GTB και η αντίστοιχη Spider GTS καθώς και οι αντίστοιχες εκδόσεις της κορυφαίας SF90, η Stradale και η Spider.

Τόσο η 296, όσο και η SF90, ανεξαρτήτως αμαξώματος είναι plug-in υβριδικές, με μικρές αναλογικά μπαταρίες -για λόγους περιορισμού του βάρους- 7,45 και 7,9 kWh που εξασφαλίζουν θεωρητική αυτονομία 25 χιλιομέτρων.

Οι κινητήρες βενζίνης είναι ένας V6 3.000 κυβικών στην περίπτωση της 296 και ένας V8 4.000 κυβικών για την SF90, ενώ η συνδυαστική απόδοση είναι 829 και 1.000 ίπποι αντίστοιχα.

Plug-in υβριδικό πάντως αναμένεται να είναι και το νέο hypercar της μάρκας που θα διαδεχθεί τη LaFerrari.


Πηγή