Το νέο πιο καμπυλωτό λογότυπο αποκάλυψε η διάσημη εταιρεία τρούχων Zara και φαίνεται πως δεν άρεσε σε πολλούς.
Η διάσημη εταιρεία ενδυμάτων αποκάλυψε πρόσφατα το ενημερωμένο λογότυπό της, το οποίο αντικατέστησε το προηγούμενο αναγνωρισμένο, στον ιστότοπό της και στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δυστυχώς όμως οι καταναλωτές δεν φαίνεται να εντυπωσιάστηκαν και τόσο από το νέο brand, σχεδιασμένο από την εταιρεία Baron & Baron, καθώς τα γράμματα είναι πιο πυκνά.
Εκτός όμως από το γεγονός ότι συπτύχθηκαν τα γράμματα, έχει προστεθεί μια καμπύλη στο κατώτατο σημείο του Z και του R, καθιστώντας το λογότυπο πιο δυσανάγνωστο.
Το στυλ επίσης δεν είναι μοναδικό – σύμφωνα με το HypeBeast είναι η τυπογραφική υπογραφή του καλλιτεχνικού διευθυντή και ιδρυτή της εταιρείας Baron & Baron, Φαμπιέν Μπαρόν.
Στο Twitter, οι χρήστες χλεύασαν την τελευταία αλλαγή και αναρωτήθηκαν ποιος έδωσε την έγκρισή του για το σχέδιο αυτό.
«Όποιος είναι υπεύθυνος για το νέο λογότυπο του Zara, θέλω απλώς να του μιλήσω» έγραψε κάποιος κι ένας άλλος πρόσθεσε: «Αυτό το νέο λογότυπο του Zara είναι λάθος από τόσες απόψεις που είναι δύσκολο να τις καταγράψω σε ένα tweet. Παράλογη πύκνωση, έλλειψη μοναδικότητας».
Ακόμη και ο σχεδιαστής Έρικ Σπίκερμαν πήρε θέση και εξέφρασε την απογοήτευσή του για το νέο λογότυπο. «Αυτό είναι το χειρότερο λογότυπο που έχω δει εδώ και χρόνια» τουίταρε. «Φτιάχτηκε από ένα από αυτά τα νέα ρομπότ που θα αντικαταστήσουν τον άνθρωπο;».
Πηγή