Στα 2,5 ευρώ μειώθηκε το κόστος διέλευσης στην Νέα Αττική Οδό για τα ΙΧ, όπως τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, έπειτα από την εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης.
Μάλιστα, ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Ταχιάος:
«Να λοιπόν που η #Αττική_Οδός “άλλαξε χέρια”. Και όχι μόνο αυτό. 3 δις και 275 εκ. Euro πέρασαν στα δημόσια ταμεία για να ελαφρύνουν το δημόσιο χρέος κατά 1,5% περίπου του ΑΕΠ.
Λίγο νωρίτερα από τα μεσάνυχτα, η απόδειξη των διοδίων που πήρα, έγραφε “Αττική Οδός Α.Ε.”. Τώρα πλέον, ξημερώνοντας η 6η Οκτωβρίου, γράφει “Νέα Αττική Οδός Α.Ε.” και το ΑΦΜ της εταιρίας έχει αλλάξει. Όσο για τα διόδια: 2,50 Euro πλέον».
Όπως τονίζει στην ανάρτηση του ο Υφυπουργός: «Αν με ρωτούσαν πριν από περισσότερο από έναν μήνα, νωρίτερα από τις 12 Σεπτεμβρίου, όταν και υπεγράφη η νέα Σύμβαση Παραχώρησης, θα έλεγα ότι το εγχείρημα της άμεσης μετάβασης από τον προηγούμενο στον νέο παραχωρησιούχο ήταν σχεδόν αδύνατον. Και όμως πέτυχε.
Όπως ανέφερα κατά την κύρωση της Σύμβασης την Βουλή, τη διακύβευση είχε θέσει, ήδη από τον Αύγουστο, ο Κωστής Χατζηδάκης: Η ελάφρυνση του δημοσίου χρέους έπρεπε να γίνει φέτος, δεν μπορούσε να παραταθεί, ακόμη κι αν ήταν εφικτές οι ενδιάμεσες λύσεις που μελετήθηκαν, η αλλαγή έπρεπε να γίνει μέσα στην χρονιά.»
Όπως εξήγησε: «Τον συντονισμό της νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα έλυνε τους γρίφους της μετάβασης με την πολύτιμη συμμετοχή των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ, πολλών άλλων συναρμοδίων αρχών και ενός πολυμελούς επιτελείου συνεργατών και με συνομιλητές από την άλλη πλευρά τις εμπλεκόμενες εταιρίες, ανέλαβε και έφερε σε πέρας ο Χρήστος Σταϊκούρας / Christos Staikouras .
Μία νέα εικοσιπενταετία ενός σωτήριου για την Αθήνα έργου, με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις παροχής ποιοτικών υπηρεσιών ξεκινά. Την ίδια ώρα, μία δραστική μείωση του δημοσίου χρέους καταγράφεται ως ένα άλμα προς τα εμπρός για την ελληνική οικονομία.
Ένα double score επιτυχιών για την διακυβέρνηση του Kyriakos Mitsotakis».
enikonomia.gr