Ο συμβασιούχος απογευματινός σταθμάρχης αποχώρησε από το Δικαστικό μέγαρο της Λάρισας χθες Οι ισχυρισμοί του φαίνεται ότι έπεισαν εισαγγελέα και ανακριτή και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Ο 33χρονος που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από το πόστο του το μοιραίο βράδυ, υποστήριξε ότι μπορεί στο βαρδιολόγιο να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννιά ώρες, στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ, είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη. Κατέθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης, ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο εργασίας, αλλά ισχυρίστηκε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε ενημερωθεί ότι κάθε μέρα θα δουλεύει 8 ώρες.
Σήμερα, αναμένεται να απολογηθεί ο εμπειρότερος σταθμάρχης και την Πέμπτη ο επιθεωρητής εργασίας που έβγαζε τις βάρδιες. Κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.
Σήμερα η απολογία του σταθμάρχη που έφυγε νωρίτερα
Μετά τον συμβασιούχο σταθμάρχη, τώρα ήρθε και η σειρά του εμπειρότερου σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος έφυγε νωρίτερα. Θα έχει και εκείνος απολογητικό υπόμνημα αλλά θα υποστηρίξει πως το τρένο πέρασε στις 11:05 και 11:25 έγινε το δυστύχημα. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγει κάθε ευθύνη, ωστόσο ίσως αποδεχθεί ότι έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του, γύρω στις 22.15.
Επίσης, αναμένονται να δοθούν απαντήσεις για το περιστατικό με το μπλάνκο.
Την Πέμπτη, αναμένεται να δούμε εάν θα πει και ο επιθεωρητής εργασίας και εάν θα αλλάξει κάτι μετά τις απολογίες των σταθμαρχών.
Πηγή