Όπως είχε αποκαλύψει το MEGA, ο 59χρονος είχε λάβει ανεπαρκή εκπαίδευση, καθώς από τις 177 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο ο σταθμάρχης είχε συμπληρώσει μόνο τις 144.

Τα νεότερα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν πως ο 59χρονος σταθμάρχης είχε κάνει πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευόμενοι σταθμάρχες, ανάμεσά τους και ο 59χρονος, έκαναν πρακτική εξάσκηση σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα. Ωστόσο, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα για το μήνα Φεβρουαρίου, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου. Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφο, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές, ενώ τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.


Πηγή