Ο όμιλος Hyundai και οι εταιρείες που το απαρτίζουν -Hyundai, Kia, Genesis- προχωρά με γρήγορα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, καθώς έχει ήδη παρουσιάσει μοντέλα νέας γενιάς όπως τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, έχει ήδη προγραμματισμό για το άμεσο μέλλον.
Ταυτόχρονα θέλει να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό προς αυτήν την κατεύθυνση εξελίσσοντας και ένα δεύτερο μεταβλητό πλαίσιο πλην του E-GMP, ενώ δίνει και ιδιαίτερη έμφαση στην εξέλιξη συστημάτων πρόωσης με υδρογόνο.
Προκειμένου λοιπόν να επιταχύνει τις διαδικασίες και τη μετάβαση ανακοίνωσε πως σταματά την περαιτέρω εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης και πετρελαίου) που διαθέτει στη γκάμα της. Κλείνοντας και το αντίστοιχο τμήμα στο τεράστιο κέντρο R&D στην πόλη Namyang που συνολικά αριθμεί περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους.
Ταυτόχρονα αναστέλλουν τη δραστηριότητά τους και όλα τα υπόλοιπα αντίστοιχα κέντρα, ενώ όλοι οι μηχανικοί που εργάζονταν σε αυτά θα μετακινηθούν σε ανάλογα τμήματα που ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση.
Η κίνηση αυτή του ομίλου της Hyundai πάντως ήταν σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενη και μια πρώτη ένδειξη για αυτό ήταν η αποχώρηση από τη θέση του επικεφαλής της Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας Albert Biermann. Ο Biermann προερχόταν από τη BMW και το τμήμα Μ της τελευταίας και είναι αυτός που στην ουσία δημιούργησε τα σπορ μοντέλα Ν της Hyundai, ενώ από εδώ και στο εξής θα συνεχίσει ως σύμβουλος των Κορεατών.
Οι υπάρχοντες κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που κινούν τα μοντέλα των Hyundai και Kia θα συνεχίσουν να διατίθνεται κανονικά. Τόσο στις κλασικές όσο και στις εξηλεκτρισμένες εκδοχές του. Απλά δεν θα έχουν αντικαταστάτες.
Πηγή