Ο οίκος Versace αποφάσισε να κάνει κάτι εντελώς διαφορετικό και ταυτόχρονα πρωτότυπο για την διαφημιστική καμπάνια της συλλογής #VersaceFW18.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «The Clans of Versace» ο γνωστός οίκος παρουσίασε μέσω Instagram την πιο μακριά σε μήκος εικόνα που έχει φτιαχτεί ποτέ στη μόδα. Την φωτογραφία τράβηξε ο Steven Meisel.


«Δίπλα δίπλα, η βασική εικόνα περιλαμβάνει συνολικά 54 μοντέλα που συμβολίζουν τη διαφορετικότητα, στοιχείο κλειδί για την Donatella Versace και το όραμά της για το brand», αναφέρεται στο δελτίο τύπου του οίκου μόδας, που σχετικά με την φωτογραφία σημειώνει πως είναι «μια ειλικρινής παρουσίαση των φυλών που ενσαρκώνουν όλα όσα υπερασπίζεται ο οίκος- διαφορετικότητα μαζί με καινοτομία σε μια θαρραλέα παρουσίαση του τι σημαίνει να τολμάς».

«Οι Versace Clans απαρτίζονται από μέλη όλης της οικογένειας Versace- από πελάτες μέχρι μοντέλα, φωτογράφους, στυλίστες, φίλους, καλλιτέχνες και όλους όσοι πιστεύουν πως το να παραμένεις επίκαιρος σημαίνει να προχωράς μπροστά και να ακούγεται η φωνή σου. Όλους όσοι πιστεύουν πως η μόδα δεν είναι μόνο ένας τρόπος να πεις «κοίταξέ με» αλλά περισσότερο «κοίταξέ με, έχω κάτι να πω»», ανέφερε η ίδια η Donatella Versace.

Στη φωτογραφία της καμπάνιας ποζάρουν, μεταξύ άλλων, οι Gigi Hadid, Bella Hadid, Gisele Fox, Kaia Gerber, Kris Grikaite, Shanelle Nyasiase, και Adut Akech.

Στο πλαίσιο της εν λόγω καμπάνιας, ο οίκος έφτιαξε επίσης ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο εμφανίζεται και η Donatella Versace όπου αποκαλύπτει μαζί με διάφορα μοντέλα πως τόσο καιρό ο περισσότερος κόσμος προφέρει λάθος το όνομα του ιστορικού οίκου.

«It’s Versace, not Versachee» επισημαίνουν τα κορίτσια και η ίδια η σχεδιάστρια.


Πλέον, μπορείς να το ακούσεις και μόνη σου, αλλά και να το επαναλάβεις αρκετές φορές, μέχρι να το αποστηθίσεις, για να το λες σωστά στο μέλλον!


Πηγή