Σε δηλώσεις της, η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, επισήμανε ότι «η τουριστική αγορά του Ισραήλ αποτελεί βασικό άξονα στην στρατηγική του Οργανισμού σε στοχευμένες αγορές».
Η ίδια τόνισε πως δεν είναι μόνο οι ιστορικοί κρίκοι που συνδέουν τους δύο λαούς καθώς οι Ισραηλινοί αγαπούν την Θεσσαλονίκη και θέλουν να ταξιδεύουν σ’ αυτήν, για το πλήθος τουριστικών εμπειριών που τους προσφέρει.
«Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει επενδύσει με μία σειρά δράσεων στην ενίσχυση αυτών των σχέσεων. Δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από τον IMTM. Το αγκάλιασμα των Ισραηλινών επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά, το θετικό κλίμα που υπάρχει ανάμεσα στον Οργανισμό και τους ανθρώπους της Ισραηλινής τουριστικής αγοράς» πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι η έκθεση International Μediterranean Tourism Market είναι μια από τις μεγαλύτερες ετήσιες διεθνείς επαγγελματικές τουριστικές εκθέσεις ενώ στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 1.760 εκθέτες από 52 χώρες.
πηγή