H Chiron είναι το βασικό μοντέλο της Bugatti και από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορες παραλλαγές της, όπως είναι π.χ. η Super Sport 300+, το μόνο αυτοκίνητο που έχει περάσει τα 300 μίλια την ώρα -έφτασε τα 304,773, δηλαδή τα 490,484 χλμ./ ώρα- ή η πιο light Super Sport που φτάνει τα 440 χλμ./ ώρα.
Με μια πρώτη ματιά η τελευταία δείχνει ελάχιστα διαφορετική από τη στάνταρ Chiron, όμως στην πράξη και προκειμένου να μπορεί να πιάσει αυτήν την ταχύτητα χρειάστηκαν αρκετές επεμβάσεις.
Καταρχήν στον κινητήρα, τον quad turbo W16 των 8.000 κυβικών, ο οποίος προκειμένου να ανέβει από τους 1.500 ίππους στους 1.600 απέκτησε νέους, μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές, καθώς και διαφορετικά πιστόνια και βαλβίδες.
Με τον τρόπο αυτό αυξήθηκε το όριο περιστροφής του κατά 300 σ.α.λ., ενώ στο κιβώτιο η 7η, με την οποία επιτυγχάνεται η τελική είναι εδώ 3,6% πιο μακριά. Τέλος η στάνταρ εξάτμιση αντικαταστάθηκε από μια 3D από τιτάνιο.
Στο αμάξωμα και χάρη στα νέα «air curtains» η ροή του αέρα παραμένει όσο πιο κοντά γίνεται στο αμάξωμα, ενώ ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι και οι εννέα οπές στα εμπρός φτερά. Οι οποίος και που παραπέμπουν στην EB 110, την πρώτη Bugatti της νέας εποχής και αφετέρου επιτρέπουν τη μείωση της πίεσης στα φτερά η οποία οδηγεί σε αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 20 με 30 κιλά στα 380 χλμ./ ώρα.
Τέλος η ανάρτηση της Super Sport είναι περίπου 7% πιο σκληρή σε σχέση με αυτήν της στάνταρ Chiron, ενώ άλλες είναι και οι ζάντες της. Οι οποίες είναι και πιο ανθεκτικές και πιο ελαφριές κατά 4 κιλά, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και οι μαγνησίου της Pure Sport που είναι κατά 16 κιλά πιο ελαφριές.
Όσο για την τιμή της Bugatti Chiron Super Sport καθεμία από τις συνολικά 60 που θα κατασκευαστούν ξεκινά από τα 3,2 εκατομμύρια ευρώ.
Πηγή