«Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα επιτυγχάνουμε να μειώσουμε μεσοσταθμικά το «καλάθι του νοικοκυριού». Για μια ακόμη εβδομάδα παρατηρούμε πάρα πολλές μειώσεις, ελάχιστες αυξήσεις και μειούμενα στο σύνολο «καλάθια». Η πρωτοβουλία μας αποδίδει καρπούς για τους καταναλωτές», επεσήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναλυτικά, όπως επισημαίνεται, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα:
– στα 186, ποσοστό 22%, η τιμή μειώθηκε
– στα 555, ποσοστό 69% η τιμή παρέμεινε σταθερή
– και μόλις σε 75, ποσοστό 9%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.
Ως εκ τούτου, σημειώνεται, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στις περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -11,3% στην αλυσίδα My market.
Σημειώνεται ότι στην τρίτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου «καλάθια του νοικοκυριού» έχουν δημιουργήσει οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ: ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης, το οnline Efresh.gr και η πλατφόρμα efood όπως και την περασμένη εβδομάδα, ενώ προστέθηκαν ακόμη δύο: η πλατφόρμα Wolt και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Πίτσιας.
Πηγή