Με βάση τον προγραμματισμό της VW το 2026 θα παρουσιαστεί μια νέα προσθιοκίνητη ηλεκτρική λιμουζίνα. H οποία εξελίσσεται με την επωνυμία Project Trinity -η πρώτη της φωτογραφία όπως βλέπετε έχει ήδη δοθεί στη δημοσιότητα- και σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία θα εκπροσωπεί μια νέα φιλοσοφία παραγωγής και διαμόρφωσης ενός αυτοκίνητου και παράλληλα θα θέτει νέα σημεία αναφοράς σε καθοριστικούς τομείς. Οι οποίοι σήμερα αποτελούν κατά κάποιον τρόπο την αχίλλειο πτέρνα της ηλεκτροκίνησης.
Τομείς όπως η αυτονομία και κυρίως η ταχύτητα φόρτισης. Ο στόχος της εταιρείας είναι η διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας -προφανώς σε ταχυφορτιστή- να μη διαρκεί περισσότερο από το γέμισμα του ρεζερβουάρ. Γεγονός που θα επιτρέψει την επίτευξη μεγαλύτερης διείσδυσης για τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Παράλληλα το Trinity θα διαθέτει μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών με κορυφαίο λογισμικό, ενώ θα είναι τεχνολογικά στο επίπεδο 4 της αυτόνομης οδήγησης. Πρακτικά το 2026 θα μπορεί να κινηθεί σε δημόσιους δρόμους με το επίπεδο 2+, που θα διευκολύνει τον οδηγό στις μετακινήσεις και ειδικά τις πιο μεγάλες, μειώνοντας σημαντικά το φόρτο εργασίας τους.
Μάλιστα η VW λέει για την αυτόνομη οδήγηση πως εκμεταλλευόμενη το μεγάλο όγκο παραγωγής της και κατά συνέπεια τις οικονομίες κλίμακας θα μπορεί να κάνει τη συγκεκριμένη τεχνολογία προσιτή σε πολλούς περισσότερους αγοραστές.
Επίσης σκοπός της είναι να μειώσει αισθητά τον αριθμό των διαθέσιμων εκδόσεων του Trinity, προκειμένου να απλοποιήσει τη διαδικασία επιλογής των υποψήφιων αγοραστών.
Φυσικά παράλληλα θα διευκολύνει σε πολύ μεγάλο βαθμό την παραγωγή της και τα logistics που συνδέονται άμεσα μαζί της, ειδικά από τη στιγμή που η φιλοσοφία που προκρίνεται είναι αυτή του ενιαίου hardware.
Αυτό σημαίνει πως όλες οι λειτουργίες θα είναι προ-εγκατεστημένες και πως με την ενεργοποίηση του κατάλληλου software θα ξεκλειδώνουν αυτές που θα περιλαμβάνονται στο επίπεδο εξοπλισμού που θα επιλέγει ο εκάστοτε αγοραστής. Φυσικά στην πορεία θα μπορεί να προσθέτει «on demand» εξοπλισμό, κάτι που μέχρι στιγμής δεν είναι εφικτό. Τουλάχιστον σε μεγάλη κλίμακα.
Πηγή