Συμπληρώματα διατροφής για τη θωράκιση του οργανισμού, όργανα γυμναστικής καθώς τα γυμναστήρια έχουν κλείσει και η άθληση στην ύπαιθρο δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα σε καιρούς κορωνοϊού, ηλεκτρονικοί υπολογιστές λόγω τηλεργασίας και web cameras για τηλεσυσκέψεις, αλλά και εργαλεία για να περνά δημιουργικά ο χρόνος στο σπίτι είναι μερικές από τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τις υψηλότερες πωλήσεις κατά τον μήνα Μάρτιο στα ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με την γνωστή πλατφόρμα Skroutz.
Τo υποχρεωτικό «λουκέτο» στα κομμωτήρια οδηγεί επίσης τον πληθυσμό στο να επιδίδεται στη βαφή των μαλλιών στο σπίτι με συνέπεια να έχουν αυξηθεί και οι πωλήσεις προϊόντων περιποίησης μαλλιών, ενώ θραύση κάνουν τα παζλ, για να περάσει ευχάριστα ο χρόνος μικρών και μεγάλων στο σπίτι.
Πρόκειται για την κατηγορία προϊόντος με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, 2.675%! Από την άλλη, οι μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες δημοφιλείς κατηγορίες των ειδών ένδυσης και υπόδησης καταγράφουν υψηλά διψήφια ποσοστά μείωσης.
Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9 έως 29 Μαρτίου και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020, πριν δηλαδή την εξάπλωση του COVID-19 και στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10 εκατομμύρια προϊόντα.
Καταρχάς οι πωλήσεις που έγιναν μέσω Skroutz αυξήθηκαν κατά 41% το εξεταζόμενο διάστημα σε σύγκριση με έναν μήνα πριν.
Οι 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις είναι οι ακόλουθες (στην παρένθεση αποτυπώνεται το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων):
Οι 20 κατηγορίες με τις μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την προ COVID-19 περίοδο είναι οι ακόλουθες:
Στον αντίποδα, οι κατηγορίες δηλαδή με τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων είναι οι ακόλουθες: