Εννοείται πως απέσπασε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό της Honda Ελβετίας για την καλύτερη καστομιά της CB1000R.
Μιας καταπληκτικής κατά τα άλλα μηχανής, η οποία δεν διακρίνεται ωστόσο για την αγριάδα της.
Η Honda φτιάχνει καλοζυγισμένα μηχανάκια που δεν παίρνουν ποτέ θέση υπέρ κάποιου χαρακτηριστικού. Κι αυτό ακριβώς έβαλαν σκοπό να αλλάξουν οι Gannet Design και Fuhrer Moto, να στήσουν ένα μηχανάκι που να τρώει τον δρόμο και να είναι καλύτερο τόσο σε όρους επιδόσεων όσο και ουσίας.
Αλλά και με στιλ που να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν.
Ακόμα και αναλογίες άλλαξε η μηχανή, αν και τα βασικά εξαρτήματα παρέμειναν τα ίδια, ώστε να φανούν οι απεριόριστες δυνατότητες της ανακατασκευής.
Όσο για το καμουφλάζ που φορά εξωτερικά, δημιουργήθηκε με το χέρι και χρειάστηκε 7 στρώσεις χρώματος.
Η μηχανή φορά ειδικής κατασκευής ζάντες από ανθρακόνημα από τη Rotobox, πιρούνι από ανθρακόνημα από τη CeraCarbon και τέτοια πανάλαφρα υλικά.
Σχεδιάστηκε από τον Ulfert Janssen της Gannet Design και φτιάχτηκε από τον Stefan Fuhrer της Fuhrer Moto, που ήταν κάποτε μηχανικός στο MotoGP.
Η CB1000R του 2018 των 998 κυβικών μετατράπηκε σε μια καμουφλαρισμένη σφαίρα για την άσφαλτο που οι δύο εταιρίες ονόμασαν χαρακτηριστικά R-adical…