Ο Ορέστης Ομράν αρχικά ανέφερε: «Η ρύθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι ένας χώρος που ενδιαφέρει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή δικτύου, διότι στην κεντρική και δυτική Ευρώπη οι συγκοινωνίες γίνονται σε μεγάλο βαθμό με τα τρένα. Για αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία».

Στη συνέχεια ο δικηγόρος αναφέρθηκε στην ευρωπαϊκή οδηγία που υπάρχει από το 2014 και δεν εφαρμόστηκε στην Ελλάδα: «Περιελάβανε ευρωπαϊκά κονδύλια, τα οποία ελήφθησαν από την χώρα, αλλά δεν εκτελέστηκε ποτέ η Σύμβαση. Επομένως η αρμοδιότητα του ευρωπαϊκού εισαγγελέα είναι να ερευνήσει εάν υπήρξε κακοδιαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων».

Αναφορικά με τις ευθύνες της Ρυθμιστική Αρχής Σιδηροδρόμων ο κ. Ομράν ξεκαθάρισε: «Προκύπτει από την ελληνική νομοθεσία, βάσει νόμου το 2019 που έρχεται να εφαρμόσει ευρωπαϊκή οδηγία από το 2016, και λέει ότι οι ρυθμιστικές αρχές σιδηροδρόμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι αρμόδιες για να ελέγχουν την ασφάλεια του δικτύου και να δίδουν τις σχετικές άδειες στις εταιρείες που κάνουν την διαχείριση των σιδηροδρόμων».



Πηγή