Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Land Rover πάντως, που βρέθηκαν αντιμέτωποι με αυτήν την πρόκληση, τα κατάφεραν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το New Land Rover Defender αποκαλύπτει με την πρώτη ματιά πως αποτελεί τη συνέχεια του διάσημου προγόνου του, ενώ ταυτόχρονα είναι σύγχρονο και απόλυτα λειτουργικό.
Οι ευθείες γραμμές στο αμάξωμα, μαζί με στοιχεία όπως οι ψηλά τοποθετημένοι προβολείς αλλά και τα φινιστρίνια στην οροφή δημιουργούν την απαραίτητη -για να είμαστε ακριβείς επιβαλλόμενη- σύνδεση με το ένδοξο παρελθόν, ενώ το παρόν και το μέλλον διαφαίνονται από την επιβλητική όσο και χαρακτηριστική του εικόνα.
Καθώς και από το πλαίσιο που υπάρχει κάτω από αυτήν. Το αυτοφερόμενο και σκληροτράχηλο DX7, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο και με ακαμψία τριπλάσια σε σχέση με αυτήν του τύπου σκάλας της προηγούμενης γενιάς.
Και επειδή ο ρόλος της βάσης είναι κάτι παραπάνω από σημαντικός το καινούργιο πλαίσιο εξασφαλίζει τόσο την ποιότητα της κατασκευής όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Που εδώ, συνεχίζοντας μια μεγάλη παράδοση, είναι απλά εξαιρετικά. Τόσο στην άσφαλτο όσο και πέρα από αυτήν.
Το Land Rover Defender είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την τρίθυρη 90 και την πεντάθυρη 110, ενώ πλέον στη γκάμα προστέθηκε και η 130 με τις έως και 8 θέσεις. Ταυτόχρονα υπάρχουν και οι επαγγελματικές εκδόσεις, οι οποίες ονομάζονται Hard Top και μπορούν να βγάλουν ασπροπρόσωπο οποιονδήποτε επαγγελματία, όπου και αν πρέπει να εργαστεί.
Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Land Rover συνδύασαν πολύ καλά την παράδοση και τη σύγχρονη τεχνολογία και στο εσωτερικό. Όπου συνυπάρχει η βοηθητική μεσαία θέση μπροστά με το πολύ καλό σύστημα infotainment, που στην κορυφαία έκδοσή του, την Pivi Prο, διαθέτει οθόνη 11,4 ιντσών.
Ψηφιακός είναι φυσικά και ο πίνακας οργάνων -εδώ η διαγώνιος φτάνει τις 12,3 ίντσες- ενώ το παρόν δίνουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης αλλά και πολλά συστήματα υποβοήθησης. Μερικά από αυτά είναι πραγματικά μοναδικά, όπως για παράδειγμα το Clear Sight Ground View που δείχνει τι υπάρχει ακριβώς κάτω από το Defender.
Έτσι οι μετακινήσεις και στα πιο δύσβατα εδάφη γίνονται με απόλυτη ευκολία και ασφάλεια, ενώ υπάρχει και η κάμερα των 360 μοιρών που δίνει μια πλήρη εικόνα του περιβάλλοντος χώρου, αλλά και το Clear Sight Rear View, που είναι στάνταρ σε συνδυασμό με το μεσαίο εμπρός κάθισμα.
Έτσι το Defender 90 γίνεται ακόμα και εξαθέσιο παρόλο που το μήκος του είναι ανάλογο ενός συμβατικού μικρού- μεσαίου μοντέλου. Το 110 έχει διάταξη 5, 6 ή 5+2 θέσεων, ενώ το ολοκαίνουργιο 130 μπορεί να μετακινήσει σχεδόν παντού μέχρι και 8 επιβαίνοντες.
Αντίστοιχα διαμορφώνεται και ο χώρος για τις αποσκευές, που σε κάθε περίπτωση είναι κορυφαίος με τα δεδομένα της εκάστοτε κατηγορίας.
Υπό αυτή τη σκοπιά το Defender είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό όχημα που επιπλέον θα συνεχίσει εκεί όπου τα πιο πολλά SUV, πολυτελείας και μη, θα σταματήσουν.
Πιστό στην παράδοσή του των 70 και πλέον ετών το Defender είναι ιδιαίτερα ικανό πέρα από την άσφαλτο. Κάτι που οφείλεται στην απόστασή του των 291 χιλιοστών από την άσφαλτο -όταν υπάρχει πνευματική ανάρτηση μπορεί να αυξηθεί υπό προϋποθέσεις έως και κατά 145 χιλιοστά- τις μεγάλες διαδρομές (500 χιλιοστά) της ανάρτησής του, τις εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του (38, 40 και 28 μοίρες αντίστοιχα) και τη δυνατότητά του να κινηθεί μέσα σε νερό ύψους έως και 900 χιλιοστών.
Φυσικά διαθέτει ένα από τα πλέον εξελιγμένα συστήματα τετρακίνησης, το iAWD, με κοντές σχέσεις, μπλοκέ κεντρικό διαφορικό (προαιρετικά και μπλοκέ πίσω), ενώ ιδιαίτερα εξελιγμένα και αποτελεσματικά είναι και τα Terrain Response και Terrain Response 2.
Το Terrain Response 2 επιτρέπει την αυτόματη επιλογή του πλέον κατάλληλου προγράμματος για τις εκάστοτε συνθήκες -στο Terrain Response αυτό γίνεται από τον οδηγό- ενώ έχει και ειδικό πρόγραμμα ειδικό για νερό. Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα διαμόρφωσης μέχρι και τεσσάρων προγραμμάτων από τον ίδιο τον οδηγό.
Τα όρια του οποίου είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων σαφώς κάτω από τις δυνατότητες του Defender.
Το οποίο κινείται από μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων, προκειμένου να επιλεγεί αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε οδηγού.
Η εισαγωγική έκδοση βενζίνης είναι η τετρακύλινδρη P300 των 2.000 κυβικών, ενώ όπως συνηθίζει η Land Rover ο αριθμός της κωδικοποίησης δείχνει και την ισχύ, ενώ ακολουθεί η εξακύλινδρη P400 των 3.000 κυβικών με την ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV).
Ήπια υβριδική υποβοήθηση έχουν και οι τρεις εκδοχές του εξακύλινδρου diesel των 3.000 κυβικών, οι D200, D250 και DS300.
Κορυφαία από πλευράς απόδοσης έκδοση του νέου Land Rover Defender είναι η V8 των 5.000 κυβικών και των 525 ίππων που έχει να επιδείξει και ανάλογες επιδόσεις, ενώ κορυφαία τεχνολογικά είναι η αποκλειστικά πεντάθυρη P400e.
Πρόκειται για την plug-in υβριδική εκδοχή του Defender 110, στην οποία ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 300 ίππων συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 19,2 kWh. Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 404 ίππους και τα 640 Nm, υπάρχει η δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής μετακίνησης για 43 χιλιόμετρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι της τάξης των 3,3 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Το κορυφαίο 130 είναι διαθέσιμο με τα ήπια υβριδικά (MHEV) εξακύλινδρα σύνολα των 3.000 κυβικών, βενζίνης (P400) και diesel (D250 και D300).
Το Land Rover Defender όμως δεν διαθέτει μόνο μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Ως είθισται στην premium κατηγορία έχει και μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού και δυνατοτήτων εξατομίκευσης. Έτσι είναι διαθέσιμα συνολικά 6 επίπεδα εξοπλισμού -στάνταρ, X-Dynamix, X, XS Edition, V8 και V8 Carpathian Edition- καθώς και τέσσερα πακέτα (Explorer, Adventure, Country και Urban) συν μια μεγάλη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού που καλύπτει όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις.
Μεταξύ αυτών και μαλακές οροφές τόσο για την έκδοση 90 όσο και για την 110, που παρέχουν μια αίσθηση σαφάρι.
Οι τιμές του νέου Land Rover Defender 90 ξεκινούν από τις 67.983 ευρώ για την έκδοση D200, ενώ για το 110 από τις 71.679 ευρώ, ενώ περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
Πηγή