Το τελευταίο «αντίο» λένε σήμερα συγγενείς, φίλοι και απλός κόσμος στα θύματα της μοιραίας σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών το βράδυ της περασμένης Τρίτης στα Τέμπη.

Παράλληλα, όσο περνούν οι μέρες αποκαλύπτονται δεκάδες παραλείψεις και δεκάδες μοιραία λάθη.

Απόψε το MEGA αποκαλύπτει ένα έγγραφο που αν είχε παραδοθεί στα χέρια στου μηχανοδηγού θα είχε αποτρέψει την εθνική τραγωδία, αλλά, δυστυχώς, ούτε αυτό συνέβη.

Το έγγραφο αυτό πρόκειται για το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001, το έγγραφο αυτό είναι υποχρεωμένος να το παίρνει ο κάθε σταθμάρχης και μηχανοδηγός και μετά να φεύγει.

Πάνω -πάνω στο έγγραφο αυτό πρέπει να γράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και πέρα από αυτό πού θα κινηθεί το τρένο.

Το συγκεκριμένο έγγραφο είναι τριπλότυπο, και αποτελεί ακόμη μία ακόμη δικλείδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με δολοφονικά αποτελέσματα.

Ο σταθμάρχης κατά την κατάθεσή του φαίνεται να δέχθηκε κατά την διάρκεια της κατάθεσης του σωρεία ερωτήσεων που ήταν τεχνικού χαρακτήρα.

Τέλος, φαίνεται να επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι θα έπρεπε το μοιραίο βράδυ της  σύγκρουσης της επιβατικής με την εμπορική αμαξοστοιχία να είναι δύο σταθμάρχες στην βάρδια.


Πηγή