Το Seat Tarraco παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στους εκπροσώπους του Τύπου. Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική. Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου Seat που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας TseekingName.
Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη) και κατασκευάζεται στο Wolfsburg (Γερμανία), σηματοδοτεί την τρίτη φάση της προϊοντικής πολιτικής της εταιρείας στην κατηγορία των SUV και αποκαλύπτει την μελλοντική σχεδίαση των μοντέλων της μάρκας, της οποίας θα αποτελέσει την ναυαρχίδα.
Το Tarraco είναι ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona και συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, δυναμικό και ευέλικτο χειρισμό, πρακτικότητα και λειτουργικότητα με κομψή σχεδίαση.
Το Tarraco είναι ένα μείγμα λειτουργικότητας, άνεσης, ποιότητας και τεχνολογίας. Έχει σχεδιαστεί για οδηγούς και οικογένειες που χρειάζονται τη λειτουργικότητα των 5 ή 7 θέσεων και την υψηλή θέση οδήγησης.
Το Tarraco είναι κτισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB, του γκρουπ VW, με το Dynamic Chassis Control (DCC) να προσφέρει ιδανική ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά, αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.
Κινητήρες
Οι κινητήρες που χρησιμοποιεί διαθέτουν άμεσο ψεκασμό, υπερσυμπίεση και start-stop, ενώ αποδίδουν ισχύ μεταξύ 150 και 190ίππων.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης: ένας 4κύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150ίππων με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190ίππων 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.
Οι κινητήρες πετρελαίου περιλαμβάνουν ένα 2.0 λίτρο TDI σύνολο με 150 ίππους και κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένα 2.0 λίτρο TDI σύνολο 190 ίππων 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.
Το Tarraco διαθέτει όλα τα συστήματα υποβοήθησης που απαιτούνται για να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες. Τα γνωστά συστήματα όπως Lane Assist και Front Assist είναι στάνταρ στην Ευρώπη, ενώ είναι διαθέσιμα και προαιρετικά συστήματα όπως τα Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, ACC (Adaptive Cruise Control), Light Assist και Emergency Assist. Περιλαμβάνει επίσης Emergency Call, Pre-crash Assist και Rollover Detection.
Σχεδίαση
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις οδήγησαν την ομάδα σχεδίασης να βρεί ισορροπία μεταξύ αισθητικής και αναλογιών. Παρόλο που το Tarraco έχει μήκος 4,735χλστ και ύψος 1,658χλστ, δημιουργώντας τεράστιο εσωτερικό χώρο και επιβλητικό εξωτερικό, η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει ελαφρότητα και ευκινησία καθώς και ανθεκτικότητα.
Εμπρός ξεχωρίζει η προεξέχουσα μάσκα, ενώ οι προβολείς Full LED διατηρούν την τριγωνική τους σχεδίαση και τοποθετούνται πιο απομακρυσμένοι στο αμάξωμα. Η τεχνολογία φωτισμού χρησιμοποιεί τεχνολογία LED 100%, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ως στάνταρ και για τα δύο επίπεδα εξοπλισμού, Style και Xcellence.
Στο πίσω μέρος, δίνεται έμφαση στον χώρο φόρτωσης, όπου το χαμηλό ύψος και το μεγάλο πλάτος εκφράζουν την πρακτικότητα. Επιπλέον, τα φώτα LED ενισχύουν περισσότερο τη δυναμική του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.
Το Tarraco θα διατίθεται σε οκτώ διαφορετικά χρώματα: Dark Camouflage, Onyx White, Reflex Silver, Atlantic Blue, Indium Grey, Titanium Beige, Deep Black και Urano Grey.
Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μία προστατευτική καμπίνα για τους επιβάτες, χρησιμοποιώντας μία οριζόντια γραμμή που διατρέχει το ταμπλώ και τονίζει το πλάτος, αυξάνοντας το αίσθημα χώρου ενώ παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια.
Το ταμπλό διαθέτει Digital Cockpit που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη οθόνη 8’’ HMI όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας. Τέλος, το Tarraco διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8’’ Navigation Plus).
Στην Ελλάδα το Tarraco αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2019.
newsbeast.gr
Πηγή