Τα μικρά αυτοκίνητα θα γίνουν αναπόφευκτα ηλεκτρικά, μιας και οι όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπές ρύπων για τους συμβατικούς κινητήρες θα τα καταστήσουν σημαντικά πιο ακριβά. Και κατά συνέπεια πολύ κοντά στο κόστος ενός αντίστοιχου ηλεκτρικού μίνι.

Στην κατηγορία Α των EVs αναμένεται να δηλώσουν το παρόν πολλοί κατασκευαστές με μακροχρόνια παράδοση και ιστορία, όπως είναι π.χ. η Fiat. Η οποία σχεδιάζει την επόμενη γενιά του Panda, που θα διατηρήσει όλα τα πρακτικά χαρακτηριστικά των προκατόχων αλλά θα είναι ηλεκτρική.

Μάλιστα η ιταλική εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο της Stellantis, στοχεύει σε μια τιμή σημαντικά μικρότερη των 25.000 ευρώ. Τα οποία μπορεί να ακούγονται πολλά για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης αλλά είναι στα αναμενόμενα πλαίσια για ένα ηλεκτρικό.

Τώρα αν το Panda EV θα έχει και τετρακίνητες εκδόσεις είναι ακόμα άγνωστο, αλλά θα ήταν τουλάχιστον κρίμα να σταματήσει αυτή η μακροχρόνια παράδοση.

Το Panda πάντως δεν θα είναι το μόνο προσιτό ηλεκτρικό του ομίλου της Stellantis, καθώς θα υπάρχει και ένα Citroen e-C3 που θα κατασκευάζεται στη Σλοβακία.

Τόσο το Fiat Panda όσο και τα Citroen e-C3 θα ανταγωνίζονται άμεσα το αυτοκίνητο που στην ουσία δημιούργησε την κατηγορία, το Dacia Spring.


Πηγή