Η Honda παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο τη νέα κορυφαία έκδοση της τελευταίας γενιάς του Civic, την Type R. Όχι ακόμα στη μορφή παραγωγής της, για αυτό υπάρχει και το καμουφλάζ, καθώς εκκρεμούν ακόμα οι τελικές δοκιμές του.
Οι οποίες μεταξύ άλλων θα γίνουν και στο Nürburgring, γεγονός που φούντωσε τις φήμες πως η Honda θα διεκδικήσει εκ νέου το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα που για μια περίοδο κατείχε με το Civic Type-R της προηγούμενης γενιάς.
Η καινούργια γενιά του θα έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και κατά συνέπεια και πιο τονισμένα φτερά, ενώ και οι ζάντες θα έχουν πλέον διάμετρο 20 ιντσών. Τα φρένα θα είναι της Brembo, ενώ οι μεγάλες εισαγωγές αέρα θα εξασφαλίζουν την καλύτερη ψύξη τους.
Στο πίσω μέρος θα εξακολουθεί να υπάρχει η τριπλή απόληξη της εξάτμισης με τη μεσαία να είναι αντηχείο, ενώ η αεροτομή αλλά και ο διαχύτης θα έχουν και πάλι σεβαστό μέγεθος.
Ο κινητήρας του νέου Civic Type R θα είναι και πάλι το υπερ-τροφοδοτούμενο σύνολο των 2.000 κυβικών της Honda που μέχρι τώρα αποδίδει 320 ίππους και 400 Nm. Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες η απόδοσή του αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 20 ίππους, ενώ το κιβώτιο θα είναι και πάλι ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων.
Το καινούργιο Civic Type R που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα προς τα τέλη του έτους θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το τελευταίο μοντέλο της Honda χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση. Γεγονός που αν μη τι άλλο θα του εξασφαλίσει και ένα συλλεκτικό χαρακτήρα.
Πηγή