Pagani Imola το λένε γιατί εκεί ακριβώς φτιάχτηκε και δοκιμάστηκε, στη θρυλική πίστα της Ιταλίας.

Πατά φυσικά πάνω στο σασί του Huayra και είχε ανακοινωθεί ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 χωρίς τυμπανοκρουσίες. Και πλέον περιμένει να παρουσιαστεί επισήμως στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το Imola, που πήρε το όνομά του από την πίστα Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari στην Ίμολα της Ιταλίας, είναι ένα σούπερ σπάνιο hypercar. Τόσο σπάνιο που η παραγωγή του θα ολοκληρωθεί έπειτα από το… πέμπτο κομμάτι. Και είναι φυσικά όλα τους πουλημένα.

Κι ενώ τα τεχνικά του χαρακτηριστικά παρέμεναν μυστήριο, η Pagani έδωσε προσφάτως στη δημοσιότητα όλα όσα πρέπει να ξέρουμε γι’ αυτό. Όπως αυτός ο 6λιτρος twin-turbo V12 κινητήρας που έφτιαξε ειδικά για το Imola η Mercedes-Benz AMG, που αποδίδει όχι λιγότερα από 827 άλογα.

Τον συνοδεύει ένα εφτάταχυτο και αυτόματο κιβώτιο και αεροδυναμικές βελτιώσεις που πίεσαν τα όρια. Και πολλές από αυτές τις βλέπεις και με γυμνό μάτι. Όλα αυτά με βάρος μόλις 1.246 κιλών.

Κι εδώ ο ιδρυτής και αρχιμηχανικός της Pagani Automobili, Horacio Pagani, μπήκε πραγματικά σε μεγάλο κόπο για να ελαχιστοποιήσει το περιττό βάρος. Ακόμα και νέα τεχνική βαφής ανακάλυψαν (Acquarello Light), που έσωσε 5 ολόκληρα κιλά.

«Δεν μπορούμε να πούμε πως είναι ένα κομψό αυτοκίνητο», είπε ο Horacio για την αγωνιστική έκδοση του Huayra, «εμείς θέλαμε ένα αποδοτικό αυτοκίνητο».

Το Imola είναι κατά 36 άλογα δυνατότερο από το πανίσχυρο Huayra BC Roadster, κάτι που το κάνει το ισχυρότερο Pagani όλων των εποχών.

newsbeast.gr


Πηγή