23ec1d49 hyundai concept three 2 og.jpg
23ec1d49 hyundai concept three 2 og.jpg

Η Hyundai επέλεξε το Μόναχο για να μας δώσει μια πρώτη γεύση από το πρώτο της compact ηλεκτρικό μοντέλο υπό το brand IONIQ. Το Concept THREE όπως λέγεται είναι ένα πρωτότυπο που δεν αποτελεί απλώς μια ακόμη σχεδιαστική άσκηση, αλλά δείχνει με σαφήνεια τις προθέσεις της εταιρείας να εισέλθει δυναμικά σε μια κατηγορία που αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά τα επόμενα χρόνια.

Η επιλογή είναι στρατηγική, καθώς στη Γηραιά Ήπειρος, με τις αυστηρές περιβαλλοντικές πολιτικές και τις ανάγκες των πυκνοκατοικημένων πόλεων, αναδεικνύεται σε πεδίο τα compact EV έχουν ιδιαίτερο ειδικό βάρος. Και σε αυτό το περιβάλλον το ζητούμενο δεν είναι μόνο η τεχνολογία αλλά και η πρακτικότητα, η ευελιξία και το κόστος.

hyundai-concept-three-3.jpg

Με το Concept THREE, η Hyundai επιχειρεί να συνδυάσει όλα αυτά τα στοιχεία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Xavier Martinet, CEO της Hyundai Motor Europe, «το Concept THREE αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στην πορεία εξηλεκτρισμού της εταιρείας, με κόμπακτ διαστάσεις και σχεδίαση που ενσωματώνει μια νέα φιλοσοφία, την Art of Steel».

1757622065969-710691939-hyundai-concept-three-2.jpg

Η συγκεκριμένη σχεδιαστική λογική αποτυπώνεται στο αμάξωμα μέσα από επιφάνειες που θυμίζουν γλυπτική σύνθεση, με εναλλαγές από αιχμηρές σε ρευστές γραμμές, αναδεικνύοντας την πλαστικότητα του υλικού. Η σιλουέτα Aero Hatch με την κουπέ γραμμή οροφής και την κάθετη πέμπτη πόρτα δίνει έναν συνδυασμό δυναμισμού και πρακτικότητας, ενώ οι χαρακτηριστικές φωτεινές υπογραφές Parametric Pixel εμπρός και πίσω ενισχύουν την ταυτότητα του μοντέλου.

hyundai-concept-three-5.jpg

Στο εσωτερικό, πέρα από το μινιμάλ κυριαρχεί η προσαρμοστικότητα. Μέσα από τα modular widgets BYOL (Bring Your Own Lifestyle), ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει το περιβάλλον σύμφωνα με τις ανάγκες του, ενώ η παρουσία των παιχνιδιάρικων στοιχείων Mr. Pix προσθέτει μια συναισθηματική διάσταση, με «κρυφές εκπλήξεις» που ενισχύουν τη σύνδεση με το αυτοκίνητο.

hyundai-concept-three-6.jpg

Εξίσου σημαντική είναι η στρατηγική επιλογή της Hyundai να ενσωματώσει βιώσιμα υλικά στο διάκοσμο, όπως υφάσματα από θαλάσσια απορρίμματα. Η κίνηση αυτή δείχνει την πρόθεση της εταιρείας όχι μόνο να ελαττώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, αλλά και να εντάξει την οικολογική διάσταση στον πυρήνα της σχεδιαστικής της ταυτότητας.

hyundai-concept-three-4.jpg


Πηγή