Η Volkswagen παρουσίασε το ανανεωμένο Golf R, που συνδυάζει την ανανεωμένη εμφάνιση με την εντυπωσιακή ισχύ των 333 ίππων.
Όπως και το GTI έτσι και το κορυφαίο Golf R διαθέτει ένα νέο εμπρός μέρος με επανασχεδιασμένους προβολείς και με φωτιζόμενο σήμα της μάρκας.
Επίσης υπάρχουν καινούργιοι προφυλακτήρες, πιο τονισμένες «φούστες» στα μαρσπιέ, νέα πίσω φώτα, διαχύτης σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς και διπλές απολήξεις εξάτμισης που παρέχουν έναν αγωνιστικό τόνο σε κάθε πλευρά.
Η λίστα των εξτρά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων νέες, σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών της Warmenau, που ζυγίζουν μόνο 8 κιλά η καθεμία, εξάτμιση τιτανίου Akrapovič, αναβαθμισμένους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και νέα πίσω φώτα 3D LED με δυναμικά φλας.
Προαιρετικά υπάρχει και το Golf R Black Edition με φιμέ φώτα, μαύρα λογότυπα και διάφορα στοιχεία σε μαύρο χρώμα, όπως ζάντες, δαγκάνες φρένων και απολήξεις εξάτμισης, συνοδευόμενα από το πακέτο Performance.
Στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment με την οθόνη των 12,9 ιντσών είναι αναβαθμισμένο κάτι που ισχύει και για τον πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών που στα μοντέλα με το πακέτο Performance περιλαμβάνει ένδειξη g και χρονομέτρηση γύρων με τη βοήθεια GPS.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν αναβαθμισμένα χειριστήρια κλιματισμού, σπορ τιμόνι με βελτιστοποιημένους διακόπτες, νέος φωνητικός βοηθός IDA με πρόσβαση στο ChatGPT, σπορ καθίσματα, επενδύσεις από ανθρακονήματα, μπλε λεπτομέρειες στο διάκοσμο, πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και σύστημα εσωτερικού φωτισμού με 30 χρώματα.
Ο TSI των 2.000 κυβικών αποδίδει για την περίσταση 333 ίππους (+13 ίπποι σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση) και συνδυάζεται με ένα αυτόματo κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και τετρακίνηση 4MOTION με τεχνολογία κατανομής ροπής.
Με όλα αυτά το Golf R επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δεύτερα και φτάνει μέχρι και τα 270 χλμ./ώρα με το πακέτο Performance.
Το ανανεωμένο Golf R ενδέχεται να είναι το τελευταίο μοντέλο R με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς η καινούργια, 9η γενιά του Golf, η οποία αναμένεται σε τέσσερα περίπου χρόνια, θα είναι πλήρως ηλεκτρική.
Το τμήμα R στοχεύει να γίνει φουλ ηλεκτρικό μέχρι το 2030, ενώ η Volkswagen σκοπεύει να είναι πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2035, ακολουθώντας την προθεσμία που έχει θέσει η ΕΕ για την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πηγή