Η Volvo επανάφερε στη γκάμα της την επωνυμία XC70. Αυτή τη φορά πρόκειται για ένα μεσαίο SUV με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από του χρόνου και θα ξεχωρίζει για τη μεγάλη ηλεκτρική του αυτονομία.
Η οποία, σύμφωνα με το πρότυπο CLTC, θα ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα, τιμή κατά πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με όσα γνωρίζουμε ως τώρα για τα PHEV της σουηδικής εταιρείας.
Την απαραίτητη ενέργεια παρέχει μια μεγάλη μπαταρία περίπου 40,0 kWh, ενώ ο κινητήρας βενζίνης είναι ένας τρικύλινδρος turbo. Όσο για τη συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.200 κιλά πριν αναγκαστεί κανείς να ψάξει για πρατήριο ή φορτιστή.
Η αρχιτεκτονική SMA (Scalable Modular Architecture) στην οποία βασίζεται έχει εξελιχθεί ειδικά για plug-in υβριδικά με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και υποστηρίζει ταχεία φόρτιση -από το 10 στο 80% η φόρτιση διαρκεί μόλις 23 λεπτά. Ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει και λειτουργία bi-directional charging, που σημαίνει πως μπορούν να τροφοδοτηθούν με ηλεκτρική ενέργεια εξωτερικές συσκευές.

Αισθητικά και το XC70 ακολουθεί το σκανδιναβικό, μίνιμαλ ύφος της μάρκας, με κλειστή μάσκα που παραπέμπει στα ηλεκτρικά Volvo και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία για καλύτερη απόδοση. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά κάθετα φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί οπτικά η κεντρική οθόνη των 15,4 ιντσών του συστήματος infotainment.

O ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 12,3 ιντσών και προαιρετικά είναι διαθέσιμο head-up display 92 ιντσών με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας.
Από εκεί και πέρα το πακέτο Safe Space Technology ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ο οποίος έχει και απομακρυσμένο έλεγχο βασικών λειτουργιών, ενώ οι αναβαθμίσεις λογισμικού γίνονται Over The Air (OTA).

Οι προπαραγγελίες του νέου Volvo XC70 έχουν ήδη ξεκινήσει στην Κίνα, ενώ η διάθεση του στην Ευρώπη προγραμματίζεται, όπως προαναφέραμε, για το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Πηγή
















