Το Touareg, το πολυτελές SUV της VW, πέρασε στη δεύτερη φάση της τρέχουσας γενιάς του η οποία θα είναι και η τελευταία μιας και το επόμενο, αν υπάρξει, θα είναι ηλεκτρικό.

Το ανανεωμένο λοιπόν μεγάλο τετρακίνητο αναγνωρίζεται από την πιο τονισμένη μάσκα του -στη βασική έκδοση και την Elegance είναι χρωμιωμένη, στην R Design σκούρα- που προβάλλει πιο πολύ σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή της το πλάτος του αυτοκινήτου.

Ταυτόχρονα ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ και οι προβολείς μπορούν να είναι οι κορυφαίοι IQ Light HD matrix.

Στην περίπτωση που τους επιλέξει κανείς το πίσω σήμα θα είναι, για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη, φωτιζόμενο. Επίσης στο πίσω μέρος υπάρχει πλέον και μια φωτεινή μπάρα που συνδέει τα φώτα.

Στο εσωτερικό το λεγόμενο Innovation Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,0 και την οθόνης αφής των 15,0 είναι στάνταρ.

Επίσης έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, υπάρχουν νέες επενδύσεις και καινούργιος εσωτερικός φωτισμός, ενώ όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα infotainment αναβαθμίστηκε σημαντικά.

Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Touareg αποτελείται από τρια συμβατικά σύνολα και δύο plug-in υβριδικά.

Τα πρώτα είναι όλα V6 με 3.000 κυβικά, με αυτό της βενζίνης να αποδίδει 340 ίππους και οι δύο diesel 230 και 286 ίππους.

Ο τρίλιτρος κινητήρας βενζίνης χρησιμοποιείται και στα δύο PHEV -η μπαταρία είναι 14,1 kWh- όπου η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 380 ίππους στο Touareg eHybrid και τους 460 στο R eHybrid.

Το τελευταίο το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 5,1 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ όλα τα Touareg είναι τετρακίνητα και αυτόματα.


Πηγή