Ανακατατάξεις, μικρές διαφορές -όπως πάντα- και συναγωνισμό στην κορύφωσή του περιλάμβανε και αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για το Seajets ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Η Ριτσώνα έδειξε και φέτος τον «δύσκολο» χαρακτήρα της και η ανάβαση που διοργάνωσε το Σωματείο Α.Σ.Μ.Α. με λίγες (τηρουμένων των αναλογιών) καθυστερήσεις, χάρισε στους οδηγούς του Ενιαίου όμορφες στιγμές επαφής με το κοινό των ελληνικών αγώνων, που ήταν και φέτος μεγάλο και έντονο.
Στον αγώνα με τα ίδια Skoda Fabia, τις νίκες μοιράστηκαν ο Στάθης Κουκέας με τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο. Και στους δύο αγώνες κοντά τους ήταν συνεχώς ο Σπύρος Γαλεράκης, ενώ από εκεί και πίσω υπήρξαν διάφορες εναλλαγές. Στο πρωινό, πρώτο σκέλος, ο Κουκέας επέστρεψε εντυπωσιακά στα καλά αποτελέσματα μετά την παρένθεση των Μέγαρων. Πήρε έτσι την τρίτη φετινή του νίκη σε επίπεδο Γενικής και παρέμεινε στο κυνήγι του τίτλου. Η ικανοποίηση και η χαρά του νικητή πήρε ακόμη πιο μεγάλες διαστάσεις όταν συνειδητοποίησε πως η επίδοση στο 2:29.73 ήταν πλέον και το ρεκόρ ανάβασης για το Ενιαίο. Τόσο μεγάλες, που οι πανηγυρισμοί κόστισαν ένα σπασμένο εμπρός παρ-πριζ και άγχος, ώστε να επιδιορθωθεί η ζημιά πριν το 2ο σκέλος.
Ο Χαραλαμπόπουλος έμεινε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω σε αυτή την μονομαχία, απάντησε όμως στο δεύτερο σκέλος. Κατάφερε και εκείνος με τη σειρά του να πέσει στο 2:29 και συνολικά συγκέντρωσε 43 βαθμούς που ήταν καλύτερη συγκομιδή στη Ριτσώνα. Στις λεπτομέρειες έχασε ο Γαλεράκης την ευκαιρία να κερδίσει έδαφος στην βαθμολογία. Το πρώτο δικό του πέρασμα ήταν μόλις δυόμισι δέκατα πιο αργό από τον Χαραλαμπόπουλο, ενώ στο δεύτερο σκέλος ολοκλήρωσε δεύτερος μόλις ένα δέκατο εμπρός από τον Κουκέα.
Ο «Λε Μαν» ακολούθησε στην τέταρτη θέση στον πρώτο αγώνα, διατηρώντας το βελτιωμένο προφίλ της φετινής περιόδου. Το γεγονός μάλιστα πως μιλάμε για ανάβαση που δεν είναι και το αγαπημένο του είδος, τότε καθιστά ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία την προσπάθειά του, την οποία αμαύρωσε ελαφρώς ο κακός χρόνος του δεύτερου σκέλους.
Οι αναβάσεις πάντως είναι αγαπημένες του Δημήτρη Ρεμέντζη και το έδειξε και στην Ριτσώνα. Ήταν ταχύτερος από τις δοκιμές του Σαββάτου. Ήταν σταθερός και στα δύο σκέλη και συνολικά είχε μια άκρως αποδοτική εμφάνιση, ανεβαίνοντας δύο φορές στο βάθρο των οδηγών άνω των 30 ετών και συγκεντρώνοντας 20 βαθμούς στους δύο αγώνες.
Για τον Μιχάλη Δουλτσίνο η ανάβαση Ριτσώνας σήμανε την επιστροφή του στο Ενιαίο Skoda, έπειτα από την απουσία του στα Μέγαρα. Επιστροφή που συνδυάστηκε με 20 βαθμούς στην Γενική και άλλους τόσους στην κατηγορία των Νέων. Αυτό σε συνδυασμό με το κακό αποτέλεσμα του Κωνσταντίνου Γιαννίκου, ο οποίος σε κανένα πέρασμα του δεν απέφυγε τα λάθη, αφήνει στον Δουλτσίνο την ελπίδα για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην πορεία του πρωταθλήματος.
Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης ολοκλήρωσε στη Ριτσώνα το καλύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της καριέρας του. Μπορεί στη βαθμολογία να μην είναι τόσο ξεκάθαρο, αν και έκανε άλμα δύο θέσεων στη Γενική, σε επίπεδο οδηγικής ικανοποίησης όμως ήταν σαφές πως η φετινή Ριτσώνα θα του μείνει αξέχαστη για πολύ καιρό.
Αντίστοιχα ικανοποιημένος ήταν και ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος ο οποίος μετά το καλό αποτέλεσμα στην Ριτσώνα άρχισε ήδη να σκέφτεται με άλλον αέρα την Ανάβαση Δημητσάνας, της γενέτειράς του, η οποία είναι ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος.
Επόμενο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda είναι η Ανάβαση Δημητσάνας στις 20 και 21 Ιουλίου, το οποίο θα είναι το τέταρτο για τον φετινό θεσμό.
Νίκος Τσάδαρης
Πηγή