Την εν λόγω σύμβαση, που αν είχε εκτελεστεί θα υπήρχε το σύστημα ασφάλειας που θα σταμάταγε αυτόματα τα τρένα, φαίνεται συνεχώς να την επεκτείνουν και να την ξαναπληρώνουν και ποτέ να μην ολοκληρώνεται.

Η πρώτη σύμβαση υπογράφηκε το 2014 με κόστος 41 εκατ. ευρώ. Τέλος του 2018 ανέβηκε το κόστος στα 83 εκατ. ευρώ λόγω δύο τροποποιήσεων.

Τον Μάιο του 2019 γίνεται μείωση χιλιομέτρων έργου, φθάνοντας την 3η τροποποίηση της σύμβασης.

Τον Δεκέμβριος του 2020 έρχεται η 4η τροποποίηση, όπου είναι χωρίς επιβάρυνση.

Τον Οκτώβριο του 2021 έρχεται η 5η τροποποίηση, κάνοντας δεκτές ενστάσεις αναδόχου με κόστος 4,2 εκατ. ευρώ. Συνολικό κόστος 87,3 εκατ. ευρώ.


Πηγή