Το βάρος του δεν ξεπερνούσε τα 440 κιλά και χρησιμοποιούσε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 850 κ. εκ. που απέδιδε 40 hp και 63 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων και η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 128 χλμ/ώρα.
Ένα τέτοιο όχημα αποτέλεσε τη βάση για μια σπέσιαλ έκδοση που έλαβε πρόσφατα μέρος στην ανάβαση «Retro Rides Gathering 2018» που διεξήχθη στις 19 Αυγούστου στο Ουόρσεστερ της Αγγλίας. Ο ιδιοκτήτης του Τζορτζ Ρότζερς φρόντισε να βελτιώσει σημαντικά το τρίκυκλο χαρίζοντάς του αγωνιστική εμφάνιση και επιδόσεις.
Στη θέση του κινητήρα των 850 κ. εκ. τοποθετήθηκε μοτέρ από supersport μοτοσυκλέτα και συγκεκριμένα ο τετρακύλινδρος σε σειρά χιλιάρης κινητήρας του Honda CBR που αποδίδει 110hp στις 12.000 σ.α.λ. Τοποθετήθηκαν, επίσης, ζάντες χαμηλού προφίλ με αγωνιστικά λάστιχα, καθώς και μια μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που προσθέτει αγωνιστική νότα στην κατασκευή. Το καλύτερο βέβαια είναι ο ήχος που παράγει ο κινητήρας την ώρα που το όχημα επιταχύνει.
Στις ευθείες δείχνει σταθερό, ενώ στις στροφές ο οδηγός «κόβει» ώστε να αποφευχθούν τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για τρίκυκλο όχημα και το πλασάρισμα στη στροφή εγκυμονεί κινδύνους. Πάρτε μια γεύση από το αγωνιστικό Reliant Rialto που έκλεψε την παράσταση στην ανάβαση…
Πηγή