Η Βαλένθια έλαμψε στη φετινή ACB. Η ομάδα του Πέδρο Μαρτίνεθ κέρδισε την Μπαρτσελόνα με 3-1 στους τελικούς της ισπανικής λίγκας μπάσκετ και κατέκτησε το δεύτερο πρωτάθλημα της ιστορίας της, σηκώνοντας το τρόπαιο στην έδρα των Καταλανών.

Η Βαλένθια θέλησε να γιορτάσει την επιτυχία της και με τον δικό της κόσμο. Έτσι, το βράδυ της Πέμπτης (25.06.2026) η “Roig Arena” γέμισε ασφυκτικά από τους “τρελαμένους” οπαδούς της ομάδας, για ένα “πορτοκαλί” πάρτι τίτλου!

Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη ομάδα θα “διαλυθεί” το επόμενο διάστημα, ενόψει της νέας σεζόν. Ο Μπράξτον Κι θα πάρει μετεγγραφή στη Φενέρμπαχτσε, ο Ολυμπιακός κάνει δικό του -όπως όλα δείχνουν- τον Ζαν Μοντέρο, ενώ αναμένονται κι άλλες αποχωρήσεις.

Παρόλα αυτά, για μία τελευταία φορά, η Βαλένθια του Πέδρο Μαρτίνεθ μαζεύτηκε στην Roig Arena όπου μεγαλούργησε φέτος και πανηγύρισε έξαλλα τον τίτλο του πρωταθλήματος, με την ιαχή “Campeones, campeones” να δονεί την ατμόσφαιρα.

Ο Γιαν Μοντέρο, ο οποίος πήρε τη Βαλένθια από το χέρι και την οδήγησε στην κατάκτηση της ACB, αποχαιρέτησε τον ισπανικό σύλλογο στη διάρκεια της φιέστας, Η επόμενη σεζόν αβαμένεται να τον βρει στην Ελλάδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού.

“Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου”, είπε μεταξύ άλλων.




Πηγή