Όλοι οι κατασκευαστές ανεξαιρέτως προγραμματίζουν τόσο την αύξηση των plug-in υβριδικών τους μοντέλων όσο και των πλήρως ηλεκτρικών στο άμεσο μέλλον. Και για λόγους προσαρμογής του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων τους στα προκαθορισμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση όρια αλλά και γιατί η ηλεκτροκίνηση είναι χωρίς καμία αμφιβολία πλέον το μέλλον της αυτοκίνησης.

Η ηλεκτροκίνηση η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη για την εξάπλωσή της και με τις υποδομές που απαιτούνται για τη φόρτιση των EVs (Electric Vehicles). Και ενώ ο αριθμός των διαθέσιμων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται συνεχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα σημεία φόρτισης. Τα οποία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, είναι λίγα.

Αυτό σημαίνει πως η ανάπτυξη των υποδομών πρέπει να επιταχυνθεί, ενώ ένα άλλο θέμα είναι η ανισομερής κατανομή των φορτιστών που υπάρχουν στις χώρες της Ευρώπης. Από το χάρτη της ACEA φαίνεται πως το 75% των φορτιστών που είναι εγκατεστημένοι στην Ευρώπη (τα στοιχεία είναι περσινά) βρίσκονται σε μόλις 4 χώρες, τις Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία και Μεγάλη Βρετανία.


Πηγή