Σε κάποιο άλλο κατάστημα άτομα εισέβαλαν κρατώντας ομοιώματα νεκρών μωρών.
Πολλοί, όπως μία γυναίκα, αποφασίζει να επιστρέψει 2 σακάκια που αγόρασε όταν είδε την καμπάνια του καταστήματος.
Η γυναίκα συνεχίζει να τραβά το βίντεο κατά το οποίο ζητά την επιστροφή των χρημάτων της για την αγορά που έκανε πριν μάθει για την καμπάνια του καταστήματος.
Κάποιοι άλλοι στον Καναδά έβαψαν με κόκκινο σπρέι τις βιτρίνες των καταστημάτων της αλυσίδας. Έσβησαν την λέξη Zara και έγραψαν από κάτω την λέξη Γάζα.
Η καμπάνια και η συγγνώμη
Η εταιρεία Zara δημοσίευσε μια καμπάνια για μια καινούργια σειρά σακάκια σε ένα σκηνικό με κατεστραμμένα κτίσματα και κούκλες με κομμένα μέλη και τυλιγμένα σε λευκό σεντόνι που παρέπεμπαν σε εικόνες όπως είναι οι νεκροί στη Γάζα, τυλιγμένοι με σάβανα.
Οι επίμαχες εικόνες φιλοξενούνταν στην πρώτη σελίδα του ιστοτόπου της εταιρείας αλλά και της εφαρμογής όμως μετά τις αντιδράσεις εξαφανίστηκαν ενώ συγγνώμη ζητά η εταιρεία υποστηρίζοντας ότι η φωτογράφιση αλλά και η καμπάνια είχε πραγματοποιηθεί πριν την έναρξη του πολέμου στη Γάζα.
«H καμπάνια, η ιδέα της οποίας ήταν από τον Ιούλιο και η φωτογράφηση έγινε τον Σεπτέμβριο, παρουσιάζει μια σειρά από εικόνες με ημιτελή γλυπτά σε ένα στούντιο και έγινε με μοναδικό σκοπό να προβληθούν οι δημιουργίες μέσα σε ένα καλλιτεχνικό πλαίσιο. Δυστυχώς κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις φωτογραφίες, οι οποίες πλέον έχουν αφαιρεθεί, και είδαν σε αυτές κάτι το οποίο απείχε μακράν από τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τα Zara.
O όμιλος Inditex ωστόσο τονίζει ότι η αλλαγή στο site και την εφαρμογή ήταν μέρος της συνήθους διαδικασίας ανανέωσης περιεχομένου χωρίς να σχολιάσει τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ και τη σύνδεση με την Παλαιστίνη.
Πηγή