Λιγότερα τεμάχια στο  καλάθι αλλά περισσότερες συνολικά αγορές σε σχέση με πέρσι κάνουν στα online σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές του τρίτο τρίμηνο του 2022. Την ίδια στιγμή, καταγράφεται αύξηση των πωλήσεων σε αξία κατά 18%, γεγονός που οφείλεται στις ανατιμήσεις.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα της Convert Group, σύμφωνα με την οποία στο διάστημα Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2022 καταγράφηκε 8% αύξηση στα τεμάχια που πούλησαν τα online σούπερ μάρκετ στους καταναλωτές με τη συνολική αξία να διαμορφώνεται στο +18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού δεν διαφοροποιήθηκε, ωστόσο οι καταναλωτές τοποθέτησαν σε αυτό 33 αντί 36 τεμάχια (9% μείωση) όμως δημιούργησαν περισσότερα καλάθια, κατά 18%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.


Πηγή