Το ρολόι έδειχνε έντεκα και 22. Ο χρόνος πάγωσε. Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στη χώρα μας.

Τουλάχιστον 36 οικογένειες θρηνούν τους δικούς τους ανθρώπους. Πόνος, δάκρυα, αγωνία και ένα μεγάλο γιατί.

Γιατί έγινε αυτή η τραγωδία και χάθηκαν τόσες ζωές.

Στο σημείο υπάρχει διπλή γραμμή όμως για άγνωστο λόγο ο σταθμάρχης της Λάρισας οδήγησε την αμαξοστοιχία στη γραμμή καθόδου στην οποία ήταν ήδη το εμπορικό τρένο.

Το κλειδί της τραγωδίας

Βρισκόταν σ αυτό το πόστο μόλις τις τελευταίες 40 ημέρες και η προηγούμενη ειδικότητα του, όπως λέει μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ, ήταν αχθοφόρος.

-Ήταν στον ΟΣΕ, είχε φύγει και ξαναγύρισε.

-Είχε κάποια ειδικότητα; Γιατί ακούστηκε ότι ήταν αχθοφόρος.

-Ναι, νομίζω ναι ότι αυτή ήταν η ειδικότητά του

Είχε κάνει ένα χρόνο εκπαίδευση και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν εργαζόμενος του ΟΣΕ…

Ο αστυνομικός συντάκτης του βήματος και των νέων, Βασίλης Λαμπρόπουλος αποκάλυψε το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη που έφερε τις δύο αμαξοστοιχίες σε τροχιά σύγκρουσης.

«Είπε ότι εκείνη την ώρα που είχε έρθει το τρένο εγώ προσπαθούσα να βάλω στην κατάλληλη θέση, να παρκάρω να το πω μέσα σε εισαγωγικά ένα άλλο τοπικό τρένο. Άλλαξα λοιπόν τα κλειδιά των γραμμών δε το επανάφερα στη θέση τους, έγινε εκεί ένα λάθος με τα κλειδιά των γραμμών και έβαλα το τρένο το οποίο αναχώρησε από την Λάρισα και έβαλα χωρίς να το αντιληφθώ στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία από την Κατερίνη», είπε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος.

Το λάθος αυτό οδήγησε το ένα τρένο απέναντι από το άλλο για 12 ολόκληρα λεπτά.

Αυτή είναι και η μοιραία εντολή που έδωσε ο 59χρονος και οδήγησε στο θάνατο δεκάδες αθώους ανθρώπους.

Ο 59χρονος σταθμάρχης συνελήφθη το μεσημέρι και μετά  την συλλογή των πρώτων στοιχείων σχετικά με τις αιτίες της τραγωδίας, οι εισαγγελικές αρχές θα προχωρήσουν στην άσκηση ποινικών διώξεων.


Πηγή