Οι γυναίκες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, καθώς το 41,2% του συνόλου των οχημάτων που πωλούνται αποκτώνται από το ωραίο φύλο.
Το υψηλό αυτό ποσοστό αφορά το σύνολο των αυτοκινήτων που πωλούνται, αν όμως εξετάσουμε μόνο τα ηλεκτρικά μοντέλα, τότε μειώνεται στο 28%. Εξαίρεση η Tesla, το 35% των αυτοκινήτων που πουλά αγοράζονται από γυναίκες.
Ο λόγος αυτή της διστακτικότητας έναντι στα EVs, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ, έχει άμεση σχέση με τη αυξημένη ανησυχία που δείχνουν οι γυναίκες σε θέματα αυτονομίας και ασφάλειας που φυσικά επηρεάζουν και τις επιλογές του.
Οι κατασκευαστές από την πλευράς τους προσαρμόζουν τη στρατηγική τους προκειμένου να κάνουν τα EVs που ελκυστικά και στις γυναίκες. Προκειμένου βέβαια να πετύχουν και το στόχο τους, που θέλει το 2030 το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων που θα πωλούνται να είναι ηλεκτρικά.
Πηγή