276439db w13 161018FORDTOURNEOCONNECTPHEV01 og.jpg
276439db w13 161018FORDTOURNEOCONNECTPHEV01 og.jpg

Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι σταθμευμένο στον ήλιο μπορεί να ανεβάσει τη θερμοκρασία της καμπίνας έως και τους 60 βαθμούς Κελσίου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρούμε τρόπους με τους οποίους να κρατήσουμε δροσερό το εσωτερικό του, ώστε να δημιουργήσουμε ιδανικές συνθήκες για οδήγηση.

Καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε ένα προστατευτικό κάλυμμα σκίασης. Αυτή η παλιά, αλλά δοκιμασμένη μέθοδος, θα πρέπει να είναι από τις πρώτες επιλογές του οδηγού. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σκίαστρα και στα πλαϊνά παράθυρα.

Η τοποθέτηση ενός καλύμματος στο ταμπλό του αυτοκινήτου ή ακόμα και ένα απλό ύφασμα, θα συμβάλλει αρκετά στο να διατηρηθεί το εσωτερικό του αυτοκινήτου πιο δροσερό.

Μια πετσέτα στο τιμόνι θα βοηθήσει και αυτή την κατάσταση. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να σταθμεύσει στην σκιά. Προτιμότερο είναι να προχωρήσουμε λίγα μέτρα περισσότερο για να πάμε στον προορισμό μας, παρά να αφήσουμε το αυτοκίνητό μας στον ήλιο.

Τοποθετήστε τα πολύτιμα αντικείμενα μακριά από τον ήλιο. Εύθραυστα πράγματα όπως CD ή ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να φυλάσσονται μακριά από το άμεσο φως του ήλιου. Μια καλή ιδέα είναι να τα τοποθετήσετε κάτω από το κάθισμα ή στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.

‘Αλλωστε μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε μια δοκιμή που πραγματοποίησε πριν λίγο καιρό η γερμανική λέσχη ADAC. Στην προσπάθεια της να βρει την καλύτερη προστασία για το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, δοκίμασε επτά διαφορετικά Dacia Duster έχοντας στο καθένα διαφορετικά επίπεδα προστασίας. Από καθόλου, έχοντας ως «προστασία» μόνο το ανοιχτό χρώμα του αυτοκινήτου έως και την χρήση ημικουκούλας.

Το αυτοκίνητο σε μια ζεστή ημέρα που δεν έφερε καμία προστασία η θερμοκρασία έφθασε τους 53 βαθμούς Κελσίου, αλλά με την χρήση ημικουκούλας η θερμοκρασία κατέβηκε στους 43 βαθμούς. Το ασημένιο κάλυμμα ηλιοπροστασίας που είναι διαδεδομένο και στη χώρα μας, έδωσε επίσης πολύ καλά αποτελέσματα. Με την χρήση της η θερμοκρασία που αναπτύχθηκε στην καμπίνα έφτασε στους 45 βαθμούς Κελσίου, δηλαδή δύο περισσότερους από ότι με την ημικουκούλα. Η εφαρμογή μιας απλής λευκής πετσέτας επάνω στο ταμπλό κατέβασε την θερμοκρασία στους 50 βαθμούς Κελσίου.

Η ADAC, στην συγκεκριμένη έρευνα, έκανε λόγο και για την εφαρμογή φιμέ ζελατινών στα πλαϊνά παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ. Όμως ένα από τα συμπεράσματα που βγήκε είναι ότι παίζει σημαντικό ρόλο το χρώμα των αυτοκινήτων. Το μαύρο Duster παρουσίασε στο εσωτερικό θερμοκρασία 53 βαθμών Κελσίου, ενώ στο λευκό SUV της ρουμάνικης εταιρίας έφτασε στους πέντε βαθμούς λιγότερο.


Πηγή