Η Σκλαβενίτης διαφέρει από τους ανταγωνιστές της και στον τομέα των προσλήψεων, ακολουθώντας το δόγμα «από στόμα σε στόμα». Δηλαδή, εάν υπάρξει κάποιο κενό σε θέση εργασίας, τότε το πρόβλημα λύνεται εκ των έσω, μέσω συστάσεων, ώστε να υπάρχει και πιο αποτελεσματική εποπτεία σε κάθε πρόσληψη. H εταιρεία έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Δεν διαθέτει ιστοσελίδα -επί χρόνια υπάρχει το sklavenitis.gr που γράφει «το site είναι υπό κατασκευή» (τελευταία προειδοποιεί για παράνομη αναφορά του ονόματός της σε προωθητικές ενέργειες)- ούτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ κάθε εξώστρεφη ενέργεια την κάνει εκ των έσω. Εν ολίγοις, δεν υπάρχουν αγγελίες πρόσληψης σε σχετικές ιστοσελίδες, ούτε κανείς θα μάθει «επισήμως» πώς μπορεί να δώσει καν το βιογραφικό του σε περίπτωση που υπάρξει κάποια θέση εργασίας.


ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ


Πηγή