Η διεθνούς πλατφόρμα κράτησης ξενοδοχείων Booking.com διεξήγαγε έρευνα αναφορικά με το πώς οι ιδιοκτήτες κατοικιών νοικιάζουν σε τουρίστες τα ακίνητά τους, μπορούν να προφέρουν στους επισκέπτες τους πιο προσωπικές εμπειρίες, οι οποίες από την πλευρά τους θα βοηθήσουν στο να γίνει το ταξίδι τους μοναδικό.
Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21.500 ταξιδιωτών, αναδείχθηκαν και οι λόγοι που οι τουρίστες πλέον επιλέγουν διαφορετικό τύπο καταλύματος από αυτόν του ξενοδοχείου, αλλά και με ποιον τρόπο επιτυγχάνει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να διακριθεί από τον ανταγωνιστή του.
Τα νούμερα, λοιπόν, δείχνουν ότι το 69% των ταξιδιωτών για το 2019 επιλέγουν κάποιο κατάλυμα που τους δίνει τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με τον ιδιοκτήτη, ενώ το 66% από αυτούς θέλουν να νιώθουν σε αυτό σαν το σπίτι τους.
Λίγο πιο κάτω από το 50% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι μέσω του ιδιοκτήτη πληροφορούνται εκ των έσω για τον εκάστοτε προορισμό, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε τουριστική παγίδα, ενώ στο ίδιο ποσοστό κυμάνθηκαν και εκείνοι που νιώθουν αρκετά οικεία κάθε φορά που τους προσφέρεται κάποιος καφές ή ένα γλύκισμα στο νέο περιβάλλον όπου βρίσκονται.
Ένας λόγος που οι συμμετέχοντες της έρευνας επιλέγουν κατοικία και όχι κάποιο ξενοδοχείο είναι και η πλήρης ιδιωτικότητα που τους προσφέρεται, με το 36% από αυτούς να αναζητούν με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού την ελάχιστη επαφή κατά το check in και το check out.
Από την πλευρά του οι ιδιοκτήτες κατοικιών από την Ινδία, την Κολομβία και τη Βραζιλία δηλώνουν ότι βασικό στοιχείο της επιτυχημένης φιλοξενίας τους είναι να κάνουν τους επισκέπτες τους να νιώθουν οικεία, ενώ για του Κινέζους και του Ταϋλανδούς προτεραιότητά τους είναι η ψυχαγωγία των επισκεπτών τους.
Πηγή