Η επιλογή browser μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική για τον χαρακτήρα ενός ατόμου, και όχι μόνο για τις εταιρείες που «ψαχουλεύουν» το ιστορικό αναζητήσεων και τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Σύμφωνα με τον Adam Grant, συγγραφέα και καθηγητή στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιεί κάποιος συνδέεται άμεσα με την απόδοση στη δουλειά του.
Στο βιβλίο που εξέδωσε πρόσφατα με τίτλο «Originals: How Non-Conformists Move the World», ο καθηγητής προσπαθεί να προσδιορίσει τον τύπο των ελεύθερα σκεπτόμενων ανθρώπων, οι πρωτοποριακές ιδέες των οποίων συμβάλλουν στην εξέλιξη των επιστημών και της βιομηχανίας. Κατά την άποψη του καθηγητή, αυτοί οι άνθρωποι μοιράζονται κάποια κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία μπορούν να εντοπιστούν εξετάζοντας το εργασιακό τους ιστορικό.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δρ. Grant εξέτασε τα ευρήματα μίας έρευνας στην οποία συμμετείχαν πάνω από 30.000 εργαζόμενοι από τον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών, στους οποίους ζητήθηκε να αποκαλύψουν ποιον browser χρησιμοποιούν.
Δείτε παρακάτω τα αποτελέσματα της έρευνας
– Explorer και Safari
Μειωμένα επίπεδα δέσμευσης στο εργασιακό περιβάλλον
Αυξημένες πιθανότητες αδικαιολόγητης απουσίας από την εργασία
Αυξημένες πιθανότητες παραίτησης
– Firefox και Chrome
Μεγαλύτερη πιθανότητα να παραμείνει στη δουλειά (κατά 15% συγκριτικά με χρήστες Safari ή Explorer)
19% λιγότερες πιθανότητες να κάνουν «κοπάνα»
Υψηλότερες πωλήσεις
Υψηλότερα ποσοστά ικανοποιημένων πελατών
«Νομίζω ότι και μόνο το γεγονός ότι κάποιος αφιερώνει χρόνο για να εγκαταστήσει το Firefox στον υπολογιστή του δείχνει κάτι σημαντικό για αυτόν. Δείνει ότι είναι ενημερωμένος καταναλωτής. Ότι πήρε τη συνειδητή απόφαση να χρησιμοποιήσει κάτι που δεν αποτελεί “προεπιλογή”», αναφέρει ο Grant στο βιβλίο του.