Η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης, όπως θα διαμορφωθεί με την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, απαιτεί πολύ μεγάλες επενδύσεις και έτσι όλοι οι κατασκευαστές  αναζητούν συνεργασίες και εξοικονόμηση πόρων.

Έτσι για την επόμενη γενιά των κινητήρων βενζίνης της, των μικρών σε κυβισμό τουλάχιστον, οι οποίοι θα αποτελούν μέρος ενός εξηλεκτρισμένου συστήματος πρόωσης, η Mercedes δεν θα συνεργαστεί με τη Renault όπως κάνει τώρα.

Θα τους εξελίξει και θα τους κατασκευάζει μαζί με τον κινεζικό όμιλο της Geely, ο οποίος με 9,7% είναι και ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος της Daimler, στην οποία ανήκει η Mercedes. Μάλιστα οι δύο όμιλοι συνεργάζονται ήδη στη Smart, οι δραστηριότητες της οποίας έχουν μεταφερθεί στην Κίνα.


Πηγή