Πολλοί γονείς κάνουν χώρο μέσα στην ημέρα τους ώστε να διαβάσουν τα παιδιά τους για το σχολείο.

Αυτό όμως πάει αντίθετα με τον ρόλο του σχολείου, δηλαδή τη μάθηση. Αν τα παιδιά επαναπαύονται πως θα τα μάθουν στο σπίτι, τότε βαριούνται στην τάξη, δεν προσέχουν και δεν κάνουν ερωτήσεις.

Επιπλέον, ο δάσκαλος μπορεί να ανεβάσει τον πήχη καθώς δεν έχει πραγματική εικόνα της τάξης, ακόμη και για τις αδυναμίες των μαθητών.

Όταν οι γονείς δεν μπορούν να υποστηρίξουν πλέον μαθησιακά το παιδί, τότε έρχεται το φροντιστήριο και τα ιδιαίτερα, ακόμη και στις τάξεις του Δημοτικού.

Μπορείτε να λειτουργείτε βοηθητικά, δηλαδή να έρχεται το παιδί σε σας με απορίες που του δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του διαβάσματος, αλλά όχι να είστε μαζί του καθ όλη τη διάρκειά του και να καταλήγετε να κάνετε εσείς τα μαθήματά του.

Αφήστε το να μάθει, να ρωτήσει, να παιδευτεί, προκειμένου να αποκτήσει μία καλή σχέση με το σχολείο αλλά και την εκπαίδευση.

Πηγή