Διπλή φορολογική επίθεση αναμένεται να δεχθούν τα αυτοκίνητα. Από την 1η Ιουνίου αλλάζουν οι λιανικές τιμές των Ι.Χ., καθώς καθορίζεται νέος τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης, ενώ ακολουθεί και η αύξηση των τιμών των καυσίμων με την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
Όσοι καταναλωτές θελήσουν να αποκτήσουν από την 1η Ιουνίου ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας θα το πληρώσουν ακριβότερα λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης που θα συνοδευτεί με την αύξηση του ΦΠΑ στο 24% από 23%.
Στον αντίποδα πιο ελκυστικά γίνονται τα φθηνά Ι.Χ. λιανικής αξίας έως 15.000 ευρώ και τα λιγότερο ρυπογόνα. Όμως με τέλη ταξινόμησης θα επιβαρύνονται πλέον και τα υβριδικά αυτοκίνητα, με τους συντελεστές να είναι στο 50% αυτών που θα ισχύσουν για τα άλλα αυτοκίνητα.
Με βάση τις νέες διατάξεις που προβλέπει το πολυνομοσχεδίο το οποίο ψηφίζεται αύριο στη Βουλή, από την 1η Ιουνίου το τέλος ταξινόμησης θα υπολογίζεται με βάση τη λιανική προ φόρων τιμή των αυτοκινήτων και των εκπομπών ρύπων και όχι βάσει του κυβισμού και τη τιμής CIF (χονδρική και μεταφορικά) όπως ισχύει σήμερα.