Όχι στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ που είναι από τις μεγάλες αγορές της premium γερμανικής μάρκας αλλά στην Κίνα που είναι η πιο μεγάλη γενικά αλλά και ειδικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Έτσι λοιπόν η Mercedes αναπροσάρμοσε προς τα κάτω τις τιμές των EQE και EQS προκειμένου να τονώσει τις πωλήσεις τους, οι οποίες ήταν σαφώς κατώτερες των αρχικών προσδοκιών.
Έτσι λοιπόν οι Κινέζοι θα πληρώνουν πλέον περίπου 7.000 ευρώ λιγότερα για την EQE και σχεδόν 33.000 ευρώ πιο λίγα για τη ναυαρχίδα της μάρκας την EQS. Η οποία μετά και τη μείωση έπεσε κάτω από το ψυχολογικό για τους Κινέζους όριο του ενός εκατομμυρίου γουάν.
Το ερώτημα είναι γιατί οι πωλήσεις των δύο πολυτελών ηλεκτρικών Mercedes δεν είναι καλές ειδικά από τη στιγμή που οι Κινέζοι αρέσκονται στα μεγάλα, επιβλητικά αμαξώματα τριών όγκων. Κάτι που αποδεικνύει και η εμπορική επιτυχία της S-Class.
Ο λόγος είναι ότι οι αγοραστές της EQE και κυρίως της EQS έχουν οδηγό, συνήθως κάθονται πίσω δεξιά και λόγω της έντονης κλίσης της οροφής που ακολουθεί τη λογική του One Bow Design (σχεδιασμός ενός τόξου) θεωρούν πως το εσωτερικό ύψος στο πίσω κάθισμα είναι περιορισμένο.
Πάντως η Mercedes δεν ήταν η μόνη που προχώρησε σε εκπτώσεις στην Κίνα. Το ίδιο έκανε και η Tesla προκειμένου να ανεβάσει και τις δικές της πωλήσεις. Ενδεικτικό των δυσκολιών που αντιμετωπίζει είναι πως το 80% των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων στην Κίνα έγινε από εγχώριους κατασκευαστές.
Πηγή