Η αδυναμία που έχει ο Νικ Μέισον στα ακριβά αυτοκίνητα είναι αναμφισβήτητη. Δεινός συλλέκτης, ο ντράμερ των Pink Floyd είναι από τους ελάχιστους που μπορούν να αγοράσουν ό,τι θέλουν χωρίς να τους απασχολεί η τιμή.
Η αξιοζήλευτη συλλογή του που αποτελείται από περίπου 40 αυτοκίνητα, περιλαμβάνει μερικά από τα πλέον περιζήτητα τετράτροχα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Από την McLaren F1 GTR του 1996 με την οποία μάλιστα είχε μια άτυχη στιγμή κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης του Goodwood, μέχρι τις Ferrari F40, Enzo και το στολίδι της συλλογής, το αντικείμενο του πόθου κάθε συλλέκτη: την Ferrari 250 GTO.
Η 250 GTO είναι κάτι σαν το ιερό δισκοπότηρο για κάθε συλλέκτη. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο καθώς μόλις 39 αντίτυπα βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του Μαρανέλο από το 1962 έως το 1964. Πρόσφατα, μάλιστα, μια τέτοια πωλήθηκε σε δημοπρασία προς 70 εκατομμύρια δολάρια, ποσό που την καθιστά ως το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών.
Ο Μέισον απέκτησε τη δική του 250 GTO το 1977 πληρώνοντας τότε 37.000 λίρες Αγγλίας!
«Εκείνη την εποχή ήταν πάρα πολλά λεφτά και όλοι έλεγαν πως είμαι τρελός. Απ’ ότι αποδείχθηκε όμως ήταν μια αρκετά καλή επένδυση», δήλωσε το 2017 σε συνέντευξή του στο Knight Frank.
Το 2010 απέρριψε πρόταση ύψους 35 εκατ. δολαρίων προκειμένου να αποχωριστεί την 250 GTO, ενώ λέγεται πως τα τελευταία χρόνια του έχουν γίνει κι άλλες προτάσεις μεταξύ 40 και 50 εκατ. δολαρίων από επενδυτές που επενδύουν σε κλασικά αυτοκίνητα.
Ο Μέισον δεν είναι από εκείνους τους τύπους που κρατούν τα πανάκριβα αποκτήματά τους σε κλειστό χώρο και απλά θα τα θαυμάζουν. Με πλούσιες αγωνιστικές παραστάσεις (σ.σ. έχει λάβει μέρος σε πέντε Le Mans) του αρέσει πολύ η οδήγηση.
«Δεν νομίζω ότι είναι σοφό να κάνεις κάτι τέτοιο. Είναι σαν να αγοράζεις κρασί παρότι δεν σου αρέσει. Τα αυτοκίνητα είναι για να τα οδηγείς. Αν δεν τα χρησιμοποιείς δεν βελτιώνονται. Η αξία τους μπορεί να αυξηθεί αν τα οδηγείς και να αποτελέσεις και εσύ ο ίδιος κομμάτι της ιστορίας τους».
Το τελευταίο του απόκτημα είναι μια Ferrari LaFerrari. Ένα αυτοκίνητο που παρήχθη σε 500 αντίτυπα με τιμή πώλησης τα 1,2 εκατ. ευρώ. Σήμερα, βέβαια, η αξία του έχει περάσει κατά πολύ την τιμή διάθεσής του.
Στην περίπτωση του Μέισον, το στοιχείο που καθιστά ξεχωριστό το (υβριδικής τεχνολογίας) ιταλικό hypercar των 963 hp είναι το χρώμα του. Δεν είναι κόκκινο, ούτε κίτρινο, ούτε μαύρο. Είναι μπλε, σε μια απόχρωση που η εταιρεία ονομάζει Blu Pozzi και είναι το μοναδικό που υπάρχει με το συγκεκριμένο χρώμα.
Πρόσφατα η εν λόγω LaFerrari εθεάθη στο 2018 London Concours και όπως είναι απολύτως φυσιολογικό κέντρισε πάνω της τα βλέμματα…
ΠΗΓΗ