Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετείχαν στο «καλάθι του νοικοκυριού» από την πρώτη εβδομάδα (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης και το οnline Efresh.gr) – με την προσθήκη πιθανότητα από αυτή την εβδομάδα και της πλατφόρμας efoodδιαμορφώνουν τους ανανεωμένους καταλόγους με τα νέα προϊόντα, στα οποία θα συγκρατηθούν οι ανατιμήσεις, όπως προβλέπεται βάσει του μέτρου.

Από τα στοιχεία που αναμένονται με ενδιαφέρον από τους καταναλωτές είναι εάν στα «καλάθια» της δεύτερης εβδομάδας θα υπάρχουν περισσότερα επώνυμα προϊόντα καθώς στην «πρεμιέρα» του μέτρου παρατηρήθηκε ότι σε αρκετές λίστες «πρωταγωνιστούσαν» τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.


Πηγή