Viral έχει γίνει η ιστορία του Μπεν Φράνσις, του «βασιλιά των αθλητικών ρούχων», όπως πολλοί τον αποκαλούν, καθώς ο νεαρός έφτιαξε από το τίποτα μία αυτοκρατορία 100 εκατομμυρίων δολαρίων με μόνο του εργαλείο στην αρχή την ραπτομηχανή της γιαγιάς του.

Ο Μπεν έκανε τα πρώτα του βήματα στον χώρο της γυμναστικής πριν μερικά χρόνια με μοναδικό σκοπό του να βγάλει ένα έξτρα χαρτζιλίκι.

Ο τότε 19χρονος Μπεν ξεκίνησε πουλώντας συμπληρώματα διατροφής, ωστόσο γρήγορα κατάλαβε πως από αυτή την δουλειά δεν βγάζει όσα χρήματα θα ήθελε και έκανε ιδέα την πράξη του.

Βλέποντας πως τα περισσότερα αθλητικά ρούχα που αγόραζε δεν του εφάρμοζαν καλά, αποφάσισε να σχεδιάσει τα δικά του ρούχα γυμναστικής ζητώντας βοήθεια από την γιαγιά του.

Η γιαγιά του, λοιπόν, του έδειξε πως να ράβει ρούχα και πως να χρησιμοποιεί την ραπτομηχανή και έτσι άρχισε μία πολύ μικρή επιχείρηση δημιουργώντας μόλις 10 κομμάτια την ημέρα.

Ο λόγος που ο Φράνσις δεν έραβε από την αρχή περισσότερα αθλητικά ρούχα ήταν διότι πολύ απλά δεν είχε καθόλου ελεύθερο χρόνο.

Οπως είπε σε συνέντευξή του στο BBC, ο Μπεν ξυπνούσε κάθε πρωί και πήγαινε στο πανεπιστήμιο του στο Μπέρμιγχαμ προκειμένου να παρακολουθήσει τα μαθήματά του. Μετά από την σχολή, δεν έραβε και σχεδίαζε, αλλά πήγαινε να δουλέψει ως delivery σε πιτσαρία από όπου και τελείωσε στις 10 το βράδυ.

Ετσι στον χρόνο που του απόμενε έκανε αυτό το χόμπι, να σχεδιάζει δηλαδή αθλητικά ρούχα.

«Απαντούσα στα emails στο δρόμο για να παραδώσω την παραγγελία και μετά πήγαινα σπίτι και ασχολούμουν με τον σχεδιασμό των νέων ρούχων», ανέφερε στο BBC.

Αυτό το εξοντωτικό πρόγραμμα κράτησε για δύο ολόκληρα χρόνια, μέχρι δηλαδή που ο Μπεν άρχιζε να βγάζει 250.000 δολάρια ετησίως από την επιχείρησή του.

Μόλις, λοιπόν, ο γοητευτικός νεαρός συνειδητοποίησε πως η επιχείρησή του πήγαινε από το καλό στο καλύτερο, άφησε τα πάντα προκειμένου να ασχοληθεί με αυτή.

Ερχόμενοι στο σήμερα, ο Μπεν τρέχει μία επιχείρηση με 215 εργαζόμενους και έχει 1,2 εκατομμύρια πελάτες συνολικά.

Ωστόσο η επιτυχία του δεν ήρθε από την μία μέρα στην άλλη, καθώς ο σχεδιαστής προώθησε πολύ προσεκτικά τα ρούχα του στέλνοντάς τα μόνο σε fitness γκουρού και διάσημους γυμναστές στα social media.

Συγκεκριμένα, ο Μπεν έστειλε τα ρούχα του σε fitness μοντέλα με 392.000 ακολούθους το καθένα, έτσι ώστε τα διαφημίσουν φορώντας τα,  με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να εκτοξευτούν και η σελίδα του στο Instagram, ονόματι Gymshark, να φτάσει τους 2,4 εκατομμύρια ακολούθους.

Πέραν αυτού ο επιχειρηματίας, ταξιδεύει συχνά ανά τον κόσμο, ψάχνοντας τον επόμενο influencer για να προωθήσει τα ρούχα του.

Σε αυτό μάλιστα τον βοηθάει και η σύντροφός του, Ρόμπιν, η οποία είναι γυμνάστρια και πολύ δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Μπεν πέρσι έδωσε τον τίτλο του CEO της Gymshark στον Στιβ Χέγουιτ, ο οποίος έχει περάσει από την Adidas και την Reebok, ωστόσο συνεχίζει ακόμη και τώρα να δουλεύει στην εταιρία που ,έχτισε» από το μηδέν, απολαμβάνοντας παράλληλα την άνετη και χλιδάτη ζωή του.

iefimerida.gr


Πηγή