Ο Χιούστον Κρόστα, CEO της εταιρείας που εμπορεύεται πολυτελή οχήματα, Royalty Exotic Cars, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μόνος του το τυπικό σέρβις στην προσωπική του Bugatti Veyron.

Ο λόγος δεν ήταν για να γλιτώσει τα 21.000 δολάρια που κοστίζει το σέρβις. Όταν είσαι έχει την δυνατότητα να αποκτήσεις ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο, προφανώς και σε δεν απασχολούν «λεπτομέρειες» όπως το κόστος συντήρησης, η ασφάλισή του, η κατανάλωση.

Απλά, ήθελε να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι γιατί απαιτούνται 27 ώρες και τόσα πολλά χρήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενός τυπικού σέρβις για το συγκεκριμένο όχημα!

Παρέα με έναν μηχανικό της εταιρείας του λοιπόν έβαλαν στο συνεργείο το hypercar των 2+ εκατομμυρίων δολαρίων και έπιασαν δουλειά.

Για να μπορέσουν να ελέγξουν τα υγρά του οχήματος, να αλλάξουν λάδια, φίλτρα λαδιών και φίλτρα αέρος χρειάστηκε να ξεμοντάρουν σχεδόν όλο το πίσω μέρος της Veyron, ακόμα και τους πίσω τροχούς, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαμέρισμα του κινητήρα.

Μια εργασία ιδιαίτερα επίπονη που απαιτεί ακρίβεια και προσοχή ούτως ώστε να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στο ανθρακονημάτινο κάλυμμα κινητήρα καθώς επίσης και στον μηχανισμό της πίσω αεροτομής. Η όλη διαδικασία καταγράφηκε σε ένα βίντεο διάρκειας 20 λεπτών, το οποίο δημοσιεύτηκε στο κανάλι της εταιρείας στο youtube. Πάρτε μια γεύση…

Πηγή