Αυξάνουν όλο και περισσότερο το μερίδιό τους στις αγορές των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ και εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Αν και το ποσοστό τους απέχει από το ρεκόρ που καταγράφηκε το 2014 κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, όταν και είχε διαμορφωθεί στο 19%, εντούτοις, μέσα σε έναν χρόνο έχουν καταγράψει ανάπτυξη της τάξεως του 13,9%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI στο δεκάμηνο του 2022, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώνεται στο 16,1%, όταν αντίστοιχα στο 9μηνο του έτους ήταν στο 15,9%.

Με βάση τα παραπάνω προκύπτει ότι λόγω των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων, η τάση των καταναλωτών να στρέφονται προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όχι μόνο συνεχίζεται αλλά εντείνεται μήνα με τον μήνα.


Πηγή