σχεδιασμένα αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά και συμβατά με τα διπλώματα οδήγησης Α1.

Η σχεδίαση της Ninja 125 είναι επηρεασμένη από την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ninja ZX-10RR, ενώ το Ζ 125 αποπνέει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sugomi της οικογένειας Ζ.

Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με τεχνολογία που προέρχεται από το υπερόπλο της εταιρείας, Ninja H2.

Τόσο το Ninja 125 όσο και το το Ζ 125 φοδιάζονται με έναν τετράχρονο, μονοκύλινδρο με ψεκασμό κινητήρα που αποδίδει 15 Ps @ 10.000 σ.α.λ και 11,7 Nm @ 7.700 σ.αλ.

Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα μαργαρίτες, ένα εμπρός (290mm) και ένα πίσω (220mm) που συνδυάζονται αμφότερα με διπίστονη δαγκάνα, ενώ και οι δύο μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με δικάναλο ABS.

Πρόκειται αν μη τι άλλο για δύο ποιοτικές κατασκευές που διαθέτουν επιθετική εμφάνιση και γονίδια από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας του Akashi.


Πηγή