Το ρόλο που παίζουν τα social media στις διακοπές μας μελετά έρευνα που δημοσιεύτηκε από την eDreams, διεθνή πλατφόρμα κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων.
Σε ένα δείγμα 8.000 ατόμων, από 33 διαφορετικές χώρες που ταξιδεύουν με αεροπλάνο από το Παρίσι, την Ισπανία, την Ιταλία και άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και των ΗΠΑ, παρατηρήθηκε ότι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης όχι μόνο διαμορφώνουν την συμπεριφορά του εκάστοτε ταξιδιώτη, αλλά επηρεάζουν σημαντικά και τις αποφάσεις του αναφορικά με τον προορισμό.
Πιο συγκεκριμένα το εντυπωσιακό ποσοστό του 52% για τους ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ επιλέγουν τον προορισμό τους βάσει των επιλογών που τους προσφέρει για τέλειες και εντυπωσιακές φωτογραφίες που θα προκαλέσουν καταιγισμό likes στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς είναι 55% και 58%.
Οι Βρετανοί ταξιδιώτες φαίνεται ότι δεν δίνουν και μεγάλη σημασία στα social media, καθώς μόλις το 14% ενδιαφέρεται για το τι θα πουν οι διαδικτυακοί τους φίλοι για τις φωτογραφίες τους.
Από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα το 51% δήλωσε ότι επεξεργάζεται τις φωτογραφίες του πριν τις κοινοποιήσει στα social media, με τους Γάλλους να ακολουθούν με 49% και τους Ιταλούς με 47%.
Τέλος, το 52% των Αμερικανών πιστεύουν ότι όσοι κοινοποιούν φωτογραφίες τους στα κοινωνικά δίκτυα κατά την διάρκεια των διακπών τους περνούν καλά και στην πραγματικότητα, σε αντίθεση με το 40% των Βρετανών οι οποίοι θεωρούν ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
Πηγή